Trancivers?

PedeJose

Ny medlem
Trancivers?
Hej! I fjol blev jag svårt biten av friåkning. Står nu inför ett beslut att införskaffa en tranciever.

Har ni tips och erfarenheter att dela, så skriv en blänkare.

Vänligen!

Peder Josephsson
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp