ok, tror att vi gav strax under en tusenlapp per person när vi hyrde bil, soppa inräknat. Då var vi 6 pers som delade på två opel astra. Vi åkte yra i ena och två +packningen i den andra. Jag har iof sett att priserna gått upp lite på hyrbilar men det kan vara värt att kolla för säkerhets skull.