"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Transfer: Geneve-Chamonix/Val D`isere man 17jan? | Freeride

Transfer: Geneve-Chamonix/Val D`isere man 17jan?

Norrmann1

Ny medlem
Tja!
Åker til Geneve på mondag och undrar om nån har bra tips på billig!! transfer (Thight budget ;-)
Omdet ar andra som stikker ner mon. kan vi va flera och hooka up med han Carl Johan Swiiich. (eller hyra en sykkel,haha!)

//Anders

Jag har kollat på nätet precis, som det verkar ska jag också dit fast på onsdag...whatever. Det kostar cirkagurka 500 pix att åka enkelväg och man kan boka genom 2 bolag som finns på genves flygplats hemsida(en betalar man i chf den andra i eur). Fråga mig inte om det finns billigare för det har jag inte en susning om.
Ha det

att hyra bil i geneve och ta sig till cham är inga större problem. tar inte lång tid att köra den sträckan, ca 1 timme om jag inte missminner mig. kostar ca 50 spänn totalt med samtliga vägtullar. vet dock inte om det är det billigaste... lycka till!

det vet jag faktiskt inte... åkte egen bil, men på något jäkla vänster lär väl det gå att ordna tycker man?

Tja JensE! Takkar! 500,- spik, ar det til Val eller Cham? Har hørt at dom stenger helvten av liftsystemen i Cham om det inte kommer snø i helgen!??! så det blir nog Val D....

//Anders

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp