Transfer Geneve-Val thorens 29/12?

Tja, är det någon/några som vill dela busstransfer från Geneve till Val Thorens 29 december?
Jag flyger sthlm-hamburg hamburg-geneve för 699kr och landar i Geneve kl 15.40. Vore asgött om någon vill dela, blir mycket billigare :D

Ok för jag och en kille till landar också den 29e. Vi flyger morgonflyget från arlanda med sas men skall till valdi. Kanske går det att samköra något.

havreboll sa:
Kanske går det att samköra något.
Om samkörning: Vägen till VdI och VT är samma fram till Moutiers (där bergen börjar.. typ en timme till VT därifrån, lite längre kvar till VdI). Därifrån går det bussar upp till VT och tåg plus buss (byte i Bourg-Saint-Maurice) till VdI.

havreboll sa:
Ok för jag och en kille till landar också den 29e. Vi flyger morgonflyget från arlanda med sas men skall till valdi. Kanske går det att samköra något.
Tja! Jag och en kille till landar också den 29e kl 10.40 i geneve (SAS) och ska till Val Thorens för en säsong. Vore ju dödsnajs med transfer-samåkning om ni kommer med samma flyg?

Inboxa mej på fb: Harald Montan så styr vi upp det!

Senast ändrad:
Haha, vi var oroliga för att biljetterna skulle ta slut så vi bokade våra biljetter igår kväll. Jäkla otur ;)

vi får väl fixa lite skönt häng på resan istället! Vi bokade 15:30 bussen för att ha lite mån för förseningar.

Senast ändrad:
havreboll sa:
Haha, vi var oroliga för att biljetterna skulle ta slut så vi bokade våra biljetter igår kväll. Jäkla otur ;)

vi får väl fixa lite skönt häng på resan istället! Vi bokade 15:30 bussen för att ha lite mån för förseningar.
Okej vilken buss bokade ni? Hemsida? =D

skidharen sa:
havreboll sa:

Okej vilken buss bokade ni? Hemsida? =D
Vi bokade bussen som gick 29e december kl 15:30 :)

Tillbaka
Topp