Transfer Munchen-St anton tåg oebb

baboo335

Ny medlem
Är det nödvändigt att boka tågbiljett innan man kommer ner? Eller går det lika bra att köpa biljett där nere?

Senast ändrad:
Nær ska du ner till St. Anton? Jag kommer ner søndagen 10e mars och funderar lite på samma sak. Men vad jag hørt nær jag frågat mig omkring ær att det bara ær att sætta sig på tåget och betala då. Om tåget ær fullt gick det alltid sitta på golvet någonstans. Det ær iaf vad jag hørt. Men om någon annan vet bættre, rætta mig gærna!

Det finns röda deutsche bahn (DB) automater utanför "tullen"/ankomst i terminal 2 och uppe centralt i hallen vid terminal 1. Jag misstänker att du kan trycka in även st anton direkt i dem. kanske kolla db.de sa du har lite aning redan innan vart du skall byta och sa.

tack för snabba svar! jag kommer ner den 20 mars, får hoppas att du inte flyger med norweigan, då de kanske strejkar from 9 mars.

Är det samma priser om jag köper biljett direkt i automaterna? När jag sökte på oebb.at så hittade jag biljetter på 29 € München-St anton.

Att köpa en biljett precis innan avgång är dyrare än att köpa en nu, det är inte lika orimligt som SJ men det kan skilja en hel del. Platser brukar aldrig vara ett problem.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp