Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, se till att de som blir med på resan i alla fall är över 16... är ju liite livat på Folven över den helgenjoelfredman sa:Vi har sett att det är många som har problem med transporten till Stryn nu i sommar och vi arrangerar därför en resa dit under midsommarhelgen (18/6-21/6, 4 skiddagar).
Yes, bussen stannar så nära campingen man kan komma praktiskt taget, bara säg till buss chaufören.gurra_ski sa:Stiga av bussen kan man göra vid Folven?? Frågar för säkerhets skull, eftersom jag verkligen inte har någon lust att bli avsläppt nere i Stryn centrum och stå flera mil från campingen med stor otymplig skidutrustning:P
Fan va härligt att höra, precis de svaren jag önskade :DJohanKristofers sa:Haha, se till att de som blir med på resan i alla fall är över 16... är ju liite livat på Folven över den helgenjoelfredman sa:Vi har sett att det är många som har problem med transporten till Stryn nu i sommar och vi arrangerar därför en resa dit under midsommarhelgen (18/6-21/6, 4 skiddagar).
Yes, bussen stannar så nära campingen man kan komma praktiskt taget, bara säg till buss chaufören.gurra_ski sa:Stiga av bussen kan man göra vid Folven?? Frågar för säkerhets skull, eftersom jag verkligen inte har någon lust att bli avsläppt nere i Stryn centrum och stå flera mil från campingen med stor otymplig skidutrustning:P
Länk till buss är http://www.nor-way.no/
Om ni inte är så många brukar det gå att lifta upp till backen om ni inte är allt för sent ute på morgonen. Annars går det buss också, heela sommaren.