sebastian_p
Ny medlem
Travis Heed
JAY LIB - NOWADAYSlofgren sa:fett bra, nån som vet va låten heter?
njaaaa Heed har fetare stil...Utter sa:Ja han är väl nästan i paritet med Kristoffers, men inte riktigt.
Måste faktiskt säga att han inte hade stil för fem öre, men det är min personliga åsikt.sebastian_p sa:njaaaa Heed har fetare stil...Utter sa:Ja han är väl nästan i paritet med Kristoffers, men inte riktigt.
heheQK sa:haha, undrar om alla kommande inlägg kommer ligga i stil med de två som är över detta inlägg med tanke på budbäraren av det som ligger två snäpp över detta.
Ja tycker de e nice att han kan behålla samma slappa stil oberoende på svårighten på railet.mattie sa:Det jag undrar är varför det är coolt att se totalt likgiltig ut i sin åkning. Efter ett rail i slutet visar han ju lite glädje men i de allra flesta så ser han nästan deprimerad ut. Som när en unge går till skolan en måndagsmorgon...
Och QK: självklart är det så att jag skrev mitt första inlägg om åkglädjen för att JWester hade uttalat sig. Varför skulle jag annars ha gjort det liksom? Men du kanske inte har sett att det finns flera längre upp i tråden som ställer sig frågan om den likgiltiga stilen...?
w0rdsebastian_p sa:Ja tycker de e nice att han kan behålla samma slappa stil oberoende på svårighten på railet.
Åkglädje e de när man tjoar o stimmar o claimar gärnet efter varje trick man satt??Åkglädje i film delar beror mycket på hur man filmar och vilken sorts musik det är se After Lame som exempel.
Ser du ngn gång i after lame (jag jämför med den filmen för den har absolut mest åkglädje enligt mig) att dom blir skit glada för att de satt ngt?mattie sa:Tack QK för ditt förtroende! det betyder mycket för mig..
(den här delen av inlägget var till dig QK).
Sebastian_p: Jag har inte ifrågasatt hans skicklighet. Tycker inte att det verkar vara några tvivel om att han är duktig. Det hela handlar väl snarare om hur olika personer upplever och uppskattar olika saker i filmer. Jag har inte efterfrågat något TV-pucken-jubel efter varje satt trick. Men det kanske finns någon form av mellanting, eller?
Visst spelar musiken in i hur en tittare upplever de bilder som visas, men det är ju inte så att bilderna är så totalt kopplade till musik så att glad musik betyder glada bilder och vice versa.
Jag har inte sett after lame (får göra det när jag slutat jobbet), så jag kan inte göra en jämförelse.sebastian_p sa:Ser du ngn gång i after lame (jag jämför med den filmen för den har absolut mest åkglädje enligt mig) att dom blir skit glada för att de satt ngt?mattie sa:Tack QK för ditt förtroende! det betyder mycket för mig..
Sebastian_p: Jag har inte ifrågasatt hans skicklighet. Tycker inte att det verkar vara några tvivel om att han är duktig. Det hela handlar väl snarare om hur olika personer upplever och uppskattar olika saker i filmer. Jag har inte efterfrågat något TV-pucken-jubel efter varje satt trick. Men det kanske finns någon form av mellanting, eller?
Visst spelar musiken in i hur en tittare upplever de bilder som visas, men det är ju inte så att bilderna är så totalt kopplade till musik så att glad musik betyder glada bilder och vice versa.
Dom afterbangar ju bara haha...
De finns till och med en snowboard film som heter det om du inte visst det.. de e ungefär de heed också gör
De tycker ja du ska gö.mattie sa:Jag har inte sett after lame (får göra det när jag slutat jobbet), så jag kan inte göra en jämförelse.sebastian_p sa:Ser du ngn gång i after lame (jag jämför med den filmen för den har absolut mest åkglädje enligt mig) att dom blir skit glada för att de satt ngt?mattie sa:Tack QK för ditt förtroende! det betyder mycket för mig..
Dom afterbangar ju bara haha...
De finns till och med en snowboard film som heter det om du inte visst det.. de e ungefär de heed också gör
Anledningen till att jag nämnde tv-pucken var för att måla upp mitt exempel till dig så att du kunde se framför dig. Det var ju trots allt du som tog upp tjo och tjim som definitionen av åkglädje (nej du påstod inte att det var så, du frågade mig vad jag tyckte).