Trick or Treat railjam video

Mattias-J

Ny medlem
Här är min video edit från Trick or Treat railjam som tog plats utanför Länna Sport i Stockholm igår den 1/11-2008

http://www.vimeo.com/2133500

Damklassen:
1, Mikaela

Snowboard:
1, Adam Hermansson
2, Simon

Skidor:
1, Lucas Julin
2, Hampus Öhlin
3, Douglas Källsbo och Jon Häggberg

Senast ändrad:
Jag kanske redan nu ska passa på att be om ursäkt till dom som inte kom med. Det var en hel del av mina klipp som inte blev så bra.. Men det kommer fler filmer från andra snart!

Jeppenator, vi hade ett tåg att passa och kom 4 minuter innan det gick, det låter fel att säga att Hampus tog sina grejer, för han undrade ju bara om han hade kommit bland de tre bästa och sen gav de honom priserna... Vi hade ju tyvärr inte tid att stanna på prisutdelningen...

haha "ett helt par splitternya armadalagg", hur fasen ser ett halvt par ut om man får fråga sig själv? hahaha

lee, jag vet att ni hadde ett tåg att passa! vi gav hampus grejerna och han förtjänade dom verkligen! synd att ni inte kunde stanna på prisutdelningen!.. men thats life!

ett grymt bra jam och sjukt bra åkt av alla!
tack alla som va med och skottade snö, fixade med musiken, priser, och bjöd på stämning! jag hade svinkul! hoppas ni andra hade det med!

och grattis alla som fick priser! bra kört!

Leee sa:
Jeppenator, vi hade ett tåg att passa och kom 4 minuter innan det gick, det låter fel att säga att Hampus tog sina grejer, för han undrade ju bara om han hade kommit bland de tre bästa och sen gav de honom priserna... Vi hade ju tyvärr inte tid att stanna på prisutdelningen...
hahahaha

Tillbaka
Topp