håller med... dom borde skriva in mera nya trick som har kommit de senaste årenjeppenator sa:tycker dom borde updatera dethär.. medlemmarna kanske kan skicka in sina egna tricktips med video? hade vart ruggigt skönt
helt klart borde komma nya och fler trick..redrum sa:håller med... dom borde skriva in mera nya trick som har kommit de senaste årenjeppenator sa:tycker dom borde updatera dethär.. medlemmarna kanske kan skicka in sina egna tricktips med video? hade vart ruggigt skönt
nej alla får skicka in men endast de som är bra beskrivna och har ett bra klipp godtas.Deespin sa:Då borde bara vissa medlemmar få skicka in, typ utvalda medlemmar. Annars kommer det komma in 30000 filmer på hur man gör 360, som skickas in av en 10åring på blades osv..
Den bör uppdateras, dock tycker jag inte att medlemmarna ska få lägga till fungerar fint med Wester som instruktör. Jag tycker att det bör vara någon bra åkare som har tillräckligt med erfarenhet för att förklara bra. Fast dock finns det juh ett flertal medlemmar här på Freeride som nog är kapabla till det förutom storstjärnor som Wester och olsson.jeppenator sa:tycker dom borde updatera dethär.. medlemmarna kanske kan skicka in sina egna tricktips med video? hade vart ruggigt skönt
mm låter kanon..CrashX sa:Den bör uppdateras, dock tycker jag inte att medlemmarna ska få lägga till fungerar fint med Wester som instruktör. Jag tycker att det bör vara någon bra åkare som har tillräckligt med erfarenhet för att förklara bra. Fast dock finns det juh ett flertal medlemmar här på Freeride som nog är kapabla till det förutom storstjärnor som Wester och olsson.jeppenator sa:tycker dom borde updatera dethär.. medlemmarna kanske kan skicka in sina egna tricktips med video? hade vart ruggigt skönt![]()