Trycka kläder själv.

spygoZ

Ny medlem
Trycka kläder själv.
hej.

jag vill testa att trycka egna tryck på t.ex. en t-shirt.

jag har hört att det finns sånt där papper där man skriver ut ur skrivaren och sedan bara stryke på.

är det ngn som vet vart man kan få tag i sånt papper och vad det kostar.

tack och hej...

Trycka kläder själv.
Clas Ohlson o inkclub har. Har för mig att 10 a4 ark kostar runt 150 spänn eller något i den stilen.

Trycka kläder själv.
Bor du i stockholm kan jag rekomendera LAVA som ligger i kulturhuset, du designar ett a4 papper och sedan får du det tryckt på en tröja, det kostar 40 kr per ark och är mycket bättre kvalité än det man gör hemma... man kan dela arket och göra mindre tryck på flera ställen också, bara allt kan skrivas ut på ett och samma a4... har tryckt ett par tröjor där och är jättenöjd :)

Trycka kläder själv.
perrefrirreberreklarre sa:
Bor du i stockholm kan jag rekomendera LAVA som ligger i kulturhuset, du designar ett a4 papper och sedan får du det tryckt på en tröja, det kostar 40 kr per ark och är mycket bättre kvalité än det man gör hemma... man kan dela arket och göra mindre tryck på flera ställen också, bara allt kan skrivas ut på ett och samma a4... har tryckt ett par tröjor där och är jättenöjd :)
kan man ta en bild från datorn där alltså från internet också eller går det inte?

Tillbaka
Topp