P
pizzaaugust
Guest
trycka stickers
Vart kan man trycka egna stickers, hemsida.
dvs man får designa och dom trycker..
dvs man får designa och dom trycker..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ok danke..erik_lindhe sa:http://stickers.se/faq.html#11
Läs?
Vart kan man köpa pappret då? Typ Power, OnOff eller vadå?Viktoria-L sa:Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.
ja exakt vaddå för papper. vart hur när vad heter det.Ewasx sa:Vart kan man köpa pappret då? Typ Power, OnOff eller vadå?Viktoria-L sa:Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.
du kan köpa det på Kontoret i östersund om du bor i närheten. fråga bara efter klisterpapper.Pizzaaugust sa:ja exakt vaddå för papper. vart hur när vad heter det.Ewasx sa:Vart kan man köpa pappret då? Typ Power, OnOff eller vadå?Viktoria-L sa:Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.
Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
då blire ju istället rätt fult...Kossan sa:Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
Clas Ohlsson brukar haEwasx sa:Vart kan man köpa pappret då? Typ Power, OnOff eller vadå?Viktoria-L sa:Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.
Men då blir det ju inget klistermärke längre?Kossan sa:Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
nej nej de ska ju va stickers inge sånt..Kossan sa:Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
testa att trycka det direkt på sån plast då så får du en genomkinlig grund också. .Pizzaaugust sa:nej nej de ska ju va stickers inge sånt..Kossan sa:Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
Precis, och det måste väl gå att köpa nån annanstans. Jag bor i sthlm liksom....Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
De stämmer..Hojvall sa:men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
Skulle inte förvåna mig ett dugg om man faktiskt skulle kunna trycka där, om jag inte helt missminner mig så kan man göra det meste på det stället. Men fortfarande skeptisk till att man får fram något som faktiskt håller mot väder och vind. Hur ser det ut att trycka på nätet då, måste ju finnas något mer än bara stickers.seSverigeTomten sa:Jag tror att man kan trycka egna stickers i LAVA, bredvid plattan i stockholm.
LAVA är en workshop där du kan göra pins, knappar och massa annat. Man kan säkert trycka stickers där också.