trycka stickers

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
trycka stickers
Vart kan man trycka egna stickers, hemsida.
dvs man får designa och dom trycker..

trycka stickers
Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.

trycka stickers
Viktoria-L sa:
Nu ere så att jag råkar ha koll på att man kan köpa nån grej på BR leksaker som trycker de stickersarna som man ritar. hah! Plus att man kan designa egna stickers på datorn köpa speciellt "papper" och skriva ut de i en vanlig laserskrivare.
Vart kan man köpa pappret då? Typ Power, OnOff eller vadå?

trycka stickers
Ewasx sa:
Viktoria-L sa:
ja exakt vaddå för papper. vart hur när vad heter det.

trycka stickers
Pizzaaugust sa:
Ewasx sa:
Viktoria-L sa:
ja exakt vaddå för papper. vart hur när vad heter det.
du kan köpa det på Kontoret i östersund om du bor i närheten. fråga bara efter klisterpapper.

Senast ändrad:
trycka stickers
jag bor i östersund:D:P.
men e de riktigt sånt då. e de som riktigt klistermärke allså. fast helvitt

trycka stickers
nej, det är typ lika som vanligt papper, men det funkar ändå hyfsat bra. men köp det och testa, man får med kanske 5 st A4 sidor för en billig slant.

trycka stickers
men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..

trycka stickers
Hojvall sa:
men om du skriver ut egna stickers(med vanlig skrivare) så kommer färgen att rinna bort om de blir blöta, funkar inte så bra i snön..
Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.

trycka stickers
Pizzaaugust sa:
Kossan sa:
Hojvall sa:
Man kan köpa sån här plast som man plastar in böcker med och sätta sån över, och då rinner inte färgen bort.
nej nej de ska ju va stickers inge sånt..
testa att trycka det direkt på sån plast då så får du en genomkinlig grund också. .

trycka stickers
Hojvall sa:
Precis, och det måste väl gå att köpa nån annanstans. Jag bor i sthlm liksom....

trycka stickers
Det är i princip bara att gå in i vilken fotobutik som helst eller typ panduro eller så. Plus att färgen inte alls rinner av eftersom det här pappret är framställt för just för stickers. En stickers blir ju ingen stickers om färgen försvinner så det tror jag inte är något större problem.

trycka stickers
Allt beror ju så klart på vilket slutresultat man vill ha. ska man göra bara ett fåtal stickers kanske det inte är helt nödvändigt att att de ska bli helt prefekta. En gång in tiden då jag spelade i band så höll vi på med mycket sånt här och kom fram till att det inte går att fuska sig till något. Vill man ha riktiga klistermärken/stickers så får man tyvärr betala för det också...
Det är ju tyvärr bvara inte plasten man ska skriva på som är avgörande utan som nån skrv tidigare, färgen är ju lite viktig också, om man inte vill att den ska rinna av.

trycka stickers
Jag tror att man kan trycka egna stickers i LAVA, bredvid plattan i stockholm.
LAVA är en workshop där du kan göra pins, knappar och massa annat. Man kan säkert trycka stickers där också.

trycka stickers
SverigeTomten sa:
Jag tror att man kan trycka egna stickers i LAVA, bredvid plattan i stockholm.
LAVA är en workshop där du kan göra pins, knappar och massa annat. Man kan säkert trycka stickers där också.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om man faktiskt skulle kunna trycka där, om jag inte helt missminner mig så kan man göra det meste på det stället. Men fortfarande skeptisk till att man får fram något som faktiskt håller mot väder och vind. Hur ser det ut att trycka på nätet då, måste ju finnas något mer än bara stickers.se

trycka stickers
stickerguy.com minimum 200 s/v klibbor för ca 200 kr, alternativt spreadshirt.net om du vill göra enstaka större dekaler

trycka stickers
Kollade just upp pimpmyboard, 7kt coolt att kunna göra sin egen bräda. Kul med alla digitaltryck, och att det går så bra att få fram egna prylar.

trycka stickers
Pratade med en polare tidigare och han hade tydligen tryckt upp en massa prylar på www.print24.se de trycker tydligen på en sorts plastfilm som tål vatten och som ska klara av kyla ner till 20 minus. Kanske skulle vara något att kolla upp.

trycka stickers
www.Stickit.se få dom hur du vill, länka bild. välj vilket material dom ska tryckas i,
Du kan även få hem lite "test" stickers om du frågar snällt, nee men om du skickar efter ett email på de material du hade vela prova, finns där på menyn.

trycka stickers
Ser bra ut, men det kostar ändå en hel del. har kollat upp det med min polare och håller mig nog till print24.se. dessutom så går det ju bra att trycka en massa andra saker där också. Kalla mig bekväm men jag gillar att kunna göra allt på samma ställe ; )

trycka stickers
på engrej.com har de grymma priser, 59öre klistermärket, men man måste trycka upp minst 1000st så det blir totalt 599kr men frakten är fri. Har nog inte hittat nån billigare i Sverige än engrej.com.

www.engrej.com

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp