Trysil Vecka 6?

Vildah

Ny medlem
Trysil Vecka 6?
Har hyrt stuga vecka 6 i trysil. Kommer det vara mycket snö i offpisten då? det är de ända jag begär. Jag antar dock att de kommer vara kallt som fan just i början på februari.

Nackdelar respektive fördelar med att åka i Januari februari? Pudersnön är väll ändå bäst runt dem trakterna!

Trysil Vecka 6?
Jag har varit i Trysil flera gånger under denna period och det brukar vara bra med snö. Kommer ej ihåg namnet men på den vänstra sidan på liftkartan är det väldigt bra skogsåkning som ej är så brant. Här hade vi senast väldigt dålig sikt men det brukar vara toppen.

Trysil Vecka 6?
Jämt när jag är i Trysil vecka 7 är det väldigt mycket snö. Riktigt kul skogsåkning finns de, och en del fina offpist ställen.

Trysil Vecka 6?
själv ska ja till trysil v.7 o de kommer va maaaaassa snö! har varit där kanske 5 gånger på v.7, de har varit super mkt snö varje gång ( :

Trysil Vecka 6?
Jag ska dit vecka 5 i år, är i Trysil runt den tiden varje år, det brukar vara fint med snö. Förra året till exempel så dumpade det rejält under två dygn sen var det helt fantastisk offpist åkning ( i jämförelse med vad man kan förvänta sig där ) öst om Eksperten. Under sittliften där. Jag hoppas folk kan uppdatera denna tråd ju närmare man kommer.

Krig!

Trysil Vecka 6?
Jag ska dit vecka 5 i år, är i Trysil runt den tiden varje år, det brukar vara fint med snö. Förra året till exempel så dumpade det rejält under två dygn sen var det helt fantastisk offpist åkning ( i jämförelse med vad man kan förvänta sig där ) öst om Eksperten. Under sittliften där. Jag hoppas folk kan uppdatera denna tråd ju närmare man kommer.

Krig!

Trysil Vecka 6?
underbart :) blir så glad o höra sånt :P
De är ju minst -5 dygnet runt där uppe så inte lär snön smälte allt för mycket iaf. :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp