Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har inte jobbat där själv men har flera klasskompisar som varit skidlärare där. det jag har fått höra är att fjället och backarna är hur bra som helst men att sen när backarna stänger e de dött dom i graven.
själv var jag skidlärare i lindvallen förra sesongen, där e ju backarna inte specielt kul men o andra sidan så är det ju en sju-helvetes fest var och varannan dag! men det beror väl på vad man e ute efter! lycka till i vinter
hejhej, om du behöver boende får du gärna bli inneboende hos oss, vi har en stuga med två platser över mitt i backen. möblerad, nyrenoverad med tvättmaskin, diskmaskin och bastu. hör av dig om du är sugen!
Tjena! Jobbat ett par säsonger i skidskolan i Trysil, så har viss insikt i både dag och nattliv! Som Aron säger så är inte nattlivet så mkt att hänga i granen, men man vet ju vart alla är i alla fall (en nattklubb, och en ganska dålig sådan men om man ska jämföra mot sälen så väger berget upp bristen på klubbing. Sen kommer ju ett stort hotellkomplex till i vinter så där kan det ju finnas lite nya alternativ(inomhus-surf bl.a)! Sedan gäller ju som alltid den gamla sanningen att man har inte roligare än man gör sig & förfesten är alltid roligast=)
Ses i snön!
Hallo, måste fråga hur mkt mer tjänar man i norge?...om man säger efter alla utgifter hur mkt kan man ha kvar, föstår att alla har olika löner, men det spelar ingen roll vill bara kolla läget. Funderar på om man ska köra Åre lika gärna. Vad kostar käk i norge?