trysil

linkan_110

Aktiv medlem
trysil
vilka backar bör man åka om man ska till trysil finns det bra parker där var finns offpisten finns det nåt hålligång på kvällen där e det någon som har varit där i 17åråldern som cet så skulle det var gött ska kanske dit v6 2004 e det fler som ska dit så kanske man kunde åka med någon

trysil
Runt Högegga ligger de bra backarna med bra lutning. Parken har jag ingen koll på men den lär vara bra. Missa inte 75an uppifrån Hesten. Är det bra med snö så är offpisten brevid underbar, är det för lite snö så förstör man belagen.

ha de gött// still

trysil
Jag förstår honom, gör inte ni?

Skidåkning är viktigast. Missa inte de svarta backarna i Högegga. Förhoppningsvis är det 20 minus när ni ska dit så att ni får ha den HELT för er själva. Fy jävlar vad jag har haft kul i de backarna. Ligga på omväxlande långa/korta snorrena skär och komma till kanten (där en kontrollperson står) och sedan flyga >5 meter. Kul.

Tyvärr har jag bara varit i Trysil under nyårsveckan och då har inte högzon varit öppet. Så upp i systemet ska ni om ni får chansen.

vad gäller partaj har jag inte så stor koll eftersom det varit familjeresor, men harre jävlar vad dyrt det är på restaurangerna i Fageråsen. (De vid liften alltså.)

Hoppas det var till lite hjälp. (Kolla under Skidorter också och för guds skull, använd SÖKFUNKTIONEN. ;) )

trysil
Ojoj...det var många frågor i rapp takt. Jag ska svara så gott jag kan!

Vilka backar man bör åka i om man ska till Trysil beror naturligtvis varifrån man kommer och hur man färdas. Om du går in på Eniros sajt hittar du bra kartor och kan få en vägbeskrivning.

http://www.eniro.se

Jodå det finns två riktigt bra parker i Trysil.

Offpisten finns utanför de pistade områdena.

Jodå det finns hålligång på kvällen.

Jodå det har varit flera sjuttonåringar där.

Hurvida du kan få skjuts har jag däremot ingen aning om...

MVH/MM

Tillbaka
Topp