Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hei,Slarvid sa:Ni som beställt skidor från Down, när fick ni er order bekräftelse? Gjorde min beställning den 25/8 på ett par 6.or men inte fått någon. Det enda jag fått är kvittot från paypal. Skickat mail till dem frågat utan svar. Skall man börja bli orolig eller är det bara så fruktansvärt sega?
Du skal ha fått en ny mail nå, sjekk om den ligger i spam hvis den ikke er i inboksen.Slarvid sa:Ni som beställt skidor från Down, när fick ni er order bekräftelse? Gjorde min beställning den 25/8 på ett par 6.or men inte fått någon. Det enda jag fått är kvittot från paypal. Skickat mail till dem frågat utan svar. Skall man börja bli orolig eller är det bara så fruktansvärt sega?
Har du fått några mer inputs angående monteringspunkter, eller bekräftelse på rekommendationer enligt hemsidan med de nya rockerprofilerna? Jag är i första hand intresserad av detaljer för CD2 och 6 men antar att en hel del börjar klia sig i huvudet för 3 och 4 också..!SiSt sa:Haster det? Kan få inn litt mer input på det spørsmålet litt lenger utover sommeren. Sender en del prototyper til Sør-Amerika i løpet av uka. Kan gi råd, men vil helst ha flere innspill å utgå fra.
Hei!xSooLx sa:Har du fått några mer inputs angående monteringspunkter, eller bekräftelse på rekommendationer enligt hemsidan med de nya rockerprofilerna? Jag är i första hand intresserad av detaljer för CD2 och 6 men antar att en hel del börjar klia sig i huvudet för 3 och 4 också..!SiSt sa:Haster det? Kan få inn litt mer input på det spørsmålet litt lenger utover sommeren. Sender en del prototyper til Sør-Amerika i løpet av uka. Kan gi råd, men vil helst ha flere innspill å utgå fra.![]()
Ja, det er ganske langt bak, men cd4 har en kort tail i utgangspunktet (den er en cd3 som er kortet ned 2cm i tuppen og 8cm i tailen, dermed montering 8-2=6, 6/2=3, 3cm lenger bak en på cd3) selv kjører jeg cd3 montert på -9 i fjorårets modell og -10 i år, som tilsvarer -13 på cd4. Det er ikke noe jeg anbefaler alle, og min preferanse er lenger bak enn de fleste, men det fungerer bra for meg.DrJ sa:Så det innebär för -10 till -13 cm för CD4? Låter ganska långt bak? Skall montera för med dynafit som det spelar någon roll.
Kanon, tackar!SiSt sa:Hei!
Konklusjonen er at tidligere "anbefalt monteringspunkt" nå blir "fremre anbefalte monteringspunkt", med en "range" på 3cm til "bakre anbefalte monteringspunkt".
Altså:
Kjører du med lite trykk fremover og mer oppreiste støvler -> bruk anbefalt monteringspunkt fra i fjor.
Ligger du veldig frempå og trykker, med mye forward lean i støvlene -> gå inntil 3cm bakover.
Årsaken er at tailen har blitt mye flatere, slik at den gir mer støtte enn i fjor. Montering på fremre anbefalte punkt vil dermed gi en mer "newschool" følelse enn samme montering i fjor.
Med största sannolikhet speed radical, pjäxor cochise light. Jag står nog inte på så hårt, inte så mycket plöstryck. Men jag har inte direkt testat olika monteringspunkter. Kanske blir bra med -10?SiSt sa:Ja, det er ganske langt bak, men cd4 har en kort tail i utgangspunktet (den er en cd3 som er kortet ned 2cm i tuppen og 8cm i tailen, dermed montering 8-2=6, 6/2=3, 3cm lenger bak en på cd3) selv kjører jeg cd3 montert på -9 i fjorårets modell og -10 i år, som tilsvarer -13 på cd4. Det er ikke noe jeg anbefaler alle, og min preferanse er lenger bak enn de fleste, men det fungerer bra for meg.DrJ sa:Så det innebär för -10 till -13 cm för CD4? Låter ganska långt bak? Skall montera för med dynafit som det spelar någon roll.
Kommer an på hvilken dynafit, ettersom de har ulik "ramp angle".
Høres absolutt slik ut.DrJ sa:Med största sannolikhet speed radical, pjäxor cochise light. Jag står nog inte på så hårt, inte så mycket plöstryck. Men jag har inte direkt testat olika monteringspunkter. Kanske blir bra med -10?SiSt sa:Ja, det er ganske langt bak, men cd4 har en kort tail i utgangspunktet (den er en cd3 som er kortet ned 2cm i tuppen og 8cm i tailen, dermed montering 8-2=6, 6/2=3, 3cm lenger bak en på cd3) selv kjører jeg cd3 montert på -9 i fjorårets modell og -10 i år, som tilsvarer -13 på cd4. Det er ikke noe jeg anbefaler alle, og min preferanse er lenger bak enn de fleste, men det fungerer bra for meg.DrJ sa:Så det innebär för -10 till -13 cm för CD4? Låter ganska långt bak? Skall montera för med dynafit som det spelar någon roll.
Kommer an på hvilken dynafit, ettersom de har ulik "ramp angle".