Två killar söker boende och jobb i Bad Gastein vinter 12/13! Intressenter till att dela boende?!

Anton_Nilsson

Ny medlem
Två killar söker boende och jobb i Bad Gastein vinter 12/13! Intressenter till att dela boende?!
Vi är två killar från Karlstad, 21 resp 22 år gamla som kommer åka ner till Bad Gastein vintern 12/13 för att jobba under en säsong. Vi letar både boende och jobb för tillfället och alla tips är välkomna!

Om det dessutom finns intresse av någon att dela på en lägenhet under säsongen för att spara in på boendekostnader mm så är det också mycket välkommet!

Vi är två trevliga, sociala värmläningar som gillar att ha kul! Är för tillfället båda två bosatta i Göteborg. Huvudmålet med resan är naturligtvis att åka mycket bräda/skidor men också att träffa nytt roligt folk och ha en grym vinter!

Hör av dig om du är intresserad så kan du/ni få veta mer om oss och vi mer om dig! :D

// Anton Nilsson och Finn Andersson

Tjena grabbar!

Är som ni också i full rulle att leta jobb och boende i BG inför vintern!
Jag är 20 bast, kommer från skåne och tänker göra min första säsong som jag så länge drömt om.
Har åkt skidor hela livet och kör mestadels puder och park, men pisten en solig dag funkar helgött också!

Planerar att åka ner i början av december, förmodligen flyga ner.

Lägg ett PM om ni vill veta mer!

Tjolahopp!

Hallå boys! Mitt namn är Johan, jag är 23 år och kommer att åka ner till BG för att trubadura under vintern. Ingen som helst erfarenhet av att säsongsarbeta, inte heller av att bo utomlands, eller ens vara utomlands utan sällskap.
Aldrig stått på ett par skidor, aldrig sett ett berg. Jag bor för tillfället i Lund men kommer vara i BG från och med November.

Jag är sjukt trevlig och bra på alla sätt, allt detta till trots.
Boende & dyl är fixat för min del, möjligt att jag kan bistå med hjälp för er när jag är plats och träffat kunden.
Låt oss hålla kontakten!

Mvh Johan

Tja! Även jag funderar på en säsong i alperna och om mina reseledarplaner går i stöpet måste jag försöka hitta något annat jobb därnere! Är en glad brud på 19 år som passerar 20 sträcket i januari! Jag skule vara intresserad av att dela boende! Men som sagt jag kan inte ge ett 100 % intresse förräns efter min reseledar kurs...

När hade ni planerat att åka ner i sånna fall?

Tjena, jag och en killkompis tänkte dra ner i början av januari och letar efter någon att dela boende med. Jag har gjort en säsong i Champoluc innan som barnflicka, men min polare är helt ny på det, vi håller på att kolla upp boende för fullt nu, hör av er vid intresse :)

Anton_Nilsson sa:
Vi är två killar från Karlstad, 21 resp 22 år gamla som kommer åka ner till Bad Gastein vintern 12/13 för att jobba under en säsong. Vi letar både boende och jobb för tillfället och alla tips är välkomna!

Om det dessutom finns intresse av någon att dela på en lägenhet under säsongen för att spara in på boendekostnader mm så är det också mycket välkommet!

Vi är två trevliga, sociala värmläningar som gillar att ha kul! Är för tillfället båda två bosatta i Göteborg. Huvudmålet med resan är naturligtvis att åka mycket bräda/skidor men också att träffa nytt roligt folk och ha en grym vinter!

Hör av dig om du är intresserad så kan du/ni få veta mer om oss och vi mer om dig! :D

// Anton Nilsson och Finn Andersson
Jag är intresserad, när hade ni tänkt åka söderut?

Hade tänkt åka ensam i början på December, någon/några som är villiga till att dela boende med mig? :) Hör av er för mer info om just mig och berätta gärna lite om dig själv! Jag är en 20årig sthlmsbo som vill komma iväg bara! Hade tänkt bumma men att säkra ett boende hade känts tryggast för tillfället :) ! puss

Hallå alla trevliga människor!

Nu är biljetten bokad och vi åker ner den 14e november, boende fixat de allra första dagarna men efter det löser vi det där nere. Håller gärna kontakten med er som ska åka ner och hoppas vi ses där nere på en trevlig säsong!

Tjena Anton,

Behöver ni boende 27/11 - 27/12 så har vi! :)

Ses där nere!

Tillbaka
Topp