Två platser kvar i lägenhet i Cham sud!

crustival

Ny medlem
Vi har en lägenhet på gång i chamonix sud och behöver två personer till! Lägenheten är för fem pers,är på 40kvm och ligger i ghettot, alltså sud. priset är 1700eur/mån för hela lägenheten. Tiden är 2 jan till 26 april. Låter de bra så kontakta mej så snart som möjligt!
hepp!
Julia

aa visst jag är på. Så kan jag äntligen lägga mina ettor ner för aguillens nordsida.

tja!
vi är två tjejer som vill åka till chamonix i vinter, men tänkte bara stanna en månad. går det bra att hyra in sig hos er under månad i januari eller februari?
anna och emma

Hej svejs!
jag behöver boende! jag slutar skolan typ 7:e så går det bra att komma runt den 9:e dec och stanna säsongen ut?

ebba

Jag ska ner med en folkabuss full med folk som ska bo nere i Cham, fixade en gästsäng där men vet inte om jag får krascha där många månader. Tar gärna en bädd hos er ! Har ni något nummer eller mail man kan nå er på? Msn? Skicka ett mail till carl.xx.nilsson@ericsson.com om ni är intresserade.
Mvh
Calle

Hej!
Har du fortfarande en plats i lägenheten i Cham?? Jag är jätteintresserad av en plats iaf!
Hör av dig!
//Erika

Tillbaka
Topp