Två tjejer söker boende i Verbier

tinnz

Ny medlem
Två tjejer söker boende i Verbier
Hej!
Vi är två söta, sportiga, rökfria, festglada tjejer från Stockholm som söker boende i Verbier från januari till mitten/slutet av mars. Vårt tidigare boende sket sig så nu är vi smått desperata....
Vore jätte tacksamma för alla tips och svar! Maila gärna på e_liljegren@hotmail.com

Hälsningar,
Emmie och Katinka
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp