Två videobloggavsnitt från årets säsong i St Anton

Dejvy

Ny medlem
Tänkte att ni ville ha lite bummarfeeling tillbaka såhär i vårvärmen. Är väl egentligen gjord för mina kompisar där hemma så det är mest filmat från livet där nere och inte så mycket åkning men jaja, hoppas någon finner nöja att se. :)

/ Dejvy

Senast ändrad:
haha sjukt paff jag blev när insåg att jag satt o kollade på eksjö folk! Skön blogg!

hemlig sa:
haha sjukt paff jag blev när insåg att jag satt o kollade på eksjö folk! Skön blogg!
Hehe, bara jag från Eksjö med i bloggen men nice att du checkade in den och gillade den :) Och tackelitack ni andra också.

hahaha shiiiiit vilka minnen alltså!
min backflip to frontflip är fortfarande episk, plus citatet "pissar i min mössA?!?!?"

Gavva sa:
hahaha shiiiiit vilka minnen alltså!
min backflip to frontflip är fortfarande episk, plus citatet "pissar i min mössA?!?!?"
Ja, jävlar i helvete vad skoj det var där i början på Haus Bergblick, alltså verkligen helt sinnes!

smrf sa:
David varför tog du inte med när anton satte i halsen haha ? :D
Haha, för att vi verkar helt dumma i huvvet som inte hjälper honom när han håller på att dö. Vi sitter seriöst och asgarvar i 1 minut innan du fattar att han satt i halsen, haha. "FÖR FAN ANTON, PRATA INTE MED MAT I MUNNEN, ELLER AHA!!!! HAN HAR SATT I HALSEN!"

Soffan89 sa:
hhahaha fan va sköna videobloggar david ;D man saknar st anton sjuukt nu jue!
Tack tack, mm man saknar :)

Dejvy sa:
verkar helt dumma i huvvet som inte hjälper honom när han håller på att dö. Vi sitter seriöst och asgarvar i 1 minut innan du fattar att han satt i halsen, haha. "FÖR FAN ANTON, PRATA INTE MED MAT I MUNNEN, ELLER AHA!!!! HAN HAR SATT I HALSEN!"
Haha ja , fan att jag råka radera klippet på min kamera. För övrigt så var väl inte det Antons bästa kväll tror det finns ett antal mer klipp på min hårddisk som ligger med filsystemfel på Webshop i Vänersborg.

Du skulle inte kunna skicka det klippet till mig iaf om du har kvar det :)? tjockencarlsson@hotmail.com

Senast ändrad:
FAn va man börjar längta tillbaka. men e besviken att ni alldrig filmade inne hos mig på taps. fast kan bero på att ni typ aldrig va där..

smrf sa:
Dejvy sa:
verkar helt dumma i huvvet som inte hjälper honom när han håller på att dö. Vi sitter seriöst och asgarvar i 1 minut innan du fattar att han satt i halsen, haha. "FÖR FAN ANTON, PRATA INTE MED MAT I MUNNEN, ELLER AHA!!!! HAN HAR SATT I HALSEN!"
Haha ja , fan att jag råka radera klippet på min kamera. För övrigt så var väl inte det Antons bästa kväll tror det finns ett antal mer klipp på min hårddisk som ligger med filsystemfel på Webshop i Vänersborg.

Du skulle inte kunna skicka det klippet till mig iaf om du har kvar det :)? tjockencarlsson@hotmail.com
Haha nej, har tyvärr inte kvar det. :D

boat_builder sa:
FAn va man börjar längta tillbaka. men e besviken att ni alldrig filmade inne hos mig på taps. fast kan bero på att ni typ aldrig va där..
Nja, tyvärr. Taps var jag säkert bara 7 ggr på under säsongen. :) Men det var nice.

Tillbaka
Topp