Tvätta Kläder

Ohmiie

Ny medlem
Tvätta Kläder
Tjena!, Jag har denna säsång köpt ett par Gulaa byxxor, och dom blir ju skitiga av knappt nånting (SOM OTUREN ÄR),. men iallafall,. jag tvätta dom för nån dagsen, men ingenitng försvann!? :S.. ,. är de bara för mejj de är så eller försvinner aldrig fläckarna?, (de är typ damm).. inte sånt damm man har undersängen då såklart, men typ "JordDamm" eller va man ska sägaa .... (Från Bussen om ja ska vara korect.., Jag råka luta mejj mot bussen SOM JAG ALDRIG MER SKA GÖRA.. störta misstaget EVER...)

pZ..

(ONÖDIG TRÅD JAG VET.. men var bara tvungen å fråga...)

+ Att dom får bara tvättas i 30grader. och fläckarna försvinner inge vidare bra av bara 30grader ..

Senast ändrad:
Tvätta Kläder
Jadu, det var lite knivigt... Du kan inte ha på typ klorin på, för det tar bort det gula åxå, så du kan ju pröva med lite olika medel att ha på före du tvättar, typ som sådan sprej... Ett dyrare alternativ, men antagligen det bästa, är ju att lämna in byxorna på kemtvätt... Om du har tur (och var smart nog att blötlägga byxorna direkt så att fläckarna inte har torkat in), så försvinner fläckarna då...

Bara att önska lycka till!! (vilket du tyvärr kan behöva...)

//Axel

Tvätta Kläder
palla bry sig, jag har också gula byxor, och dom är halvt röda från att mina handskar har färgat av sig :)

men jag pallar ändå inte tvätta

Tvätta Kläder
tvätta inte dom med sjöljmedel iaf för då tränger vatten in mycket lättare

Tvätta Kläder
jag skulle nog gissa på att det bara är att ta lite vanish oxi action och skrubba, skrubba och skrubba. dock ganska försiktigt så byxorna inte tar stryk.

Tvätta Kläder
de är inte meningen att du ska ligga o sitta på railet :P haha om du hade varit lite duktigare hade dom varit rena :P :D:D

ahah

Tvätta Kläder
Kemtvätta skiten. Eller än bättre, köp nya så att vi säkerligen får fröjdas av ett nytt inlägg i facket "kan jag ha dom har i backen, eller skrattar folk åt mig".
Svaret är som vanligt. Vad du än har på dig så skrattar folk åt dig, detta pga att du ens bryr dig om att försöka vara mainstream.

Kemtvätt är mitt råd.

Tvätta Kläder
Det är ju bara ramla lite i snön så försvinner det?
Så var det för mig när ja råkade luta mig mot bilen.

Tillbaka
Topp