tvättade min jiberish

Blundh

Ny medlem
tvättade min jiberish
Tvätta min jiberish för första gången igår och när jag tog ut den ur tvätten såg jag att den hade blivit blekt,mindre och knopprig...
Har de hänt för någon annan ?

Senast ändrad:
tvättade min jiberish
Hur tvättade du den? Vit-tvättmedel, 90grader och extralång tumling? ;)

Även om jag inte har erfarenhet av märket, så låter det som ett typiskt misstag med knapparna innan man startar..

tvättade min jiberish
Jag har har pratat med steepstore och sagt som de va, så jag har skicka lite bilder på tröjan hur den blev efter tvätten, så jag hoppas att jag får en ny tröja eller pengarna tillbaka.

Senast ändrad:
tvättade min jiberish
har haft ett liknande problem med jiberish kläder förut. inte lika allvarligt men fett störande endå.
Om man använder sin tröjja 3-4 gånger sen slänger man den i tvätten och sen håller man på så, då bli den hård,noppig(insidan av tyget+muddar),krymt och GRYMT oskön.
MEn sen om man använder den mycke och tvättar den sällan så blir den tunnare, tyget håleer sig skönt och den blir juvlig!

så ja måste tippsa alla dudes med jiberish hoodies/crews att försöka att inte svetta/skita ner dom så ofta så du slipper tvätta den så mycket!!!!!!1

peace

tvättade min jiberish
Aristocraten är felet.
En snubbe på NS som hade samma problem, efter en dag i skolan såg den ut som att den varit använd i flera år haha. Sjukt dåligt av Jiberish..
Och nej, ni Jiberish-deathfans behöver inte hata på det jag säger.

tvättade min jiberish
min level 1 crew från förra året blev helt förstörd på ryggen efter nån tvätt bara, sjukt noppig också

inte okej

tvättade min jiberish
Railson sa:
MEn sen om man använder den mycke och tvättar den sällan så blir den tunnare, tyget håleer sig skönt och den blir juvlig!

så ja måste tippsa alla dudes med jiberish hoodies/crews att försöka att inte svetta/skita ner dom så ofta så du slipper tvätta den så mycket!!!!!!1

peace
Du vet hur man får tjejer :)...

tvättade min jiberish
Alla Aristocrat har tyvärr det där problemet då det svarta delarna är tryckta. Alla kommer att bli lite blekta men det är väl bara take it or leave it. Im not going to care anyway.

tvättade min jiberish
Jag tror det är du som är dålig på att tvätta. Det ryktas om att du håller upp händerna på ett töntigt sätt när du skjuter också...

tvättade min jiberish
stiffyP sa:
Tvätta min jiberish för första gången igår och när jag tog ut den ur tvätten såg jag att den hade blivit blekt,mindre och knopprig...
Har de hänt för någon annan ?
Varför ska du hålla på och förstöra hela tiden, det där händer ju med alla dina kläder!

tvättade min jiberish
min solid gold tee satt trycket typ halv löst när den va ny..man kunde dra bort trycket och den såg typ helt urtvättad ut och efter första tvätten hade typ bästföre datumet redan gått ut:P

tvättade min jiberish
Railson sa:
har haft ett liknande problem med jiberish kläder förut. inte lika allvarligt men fett störande endå.
Om man använder sin tröjja 3-4 gånger sen slänger man den i tvätten och sen håller man på så, då bli den hård,noppig(insidan av tyget+muddar),krymt och GRYMT oskön.

peace
samma grej med t-shirtarna ?

tvättade min jiberish
såna är ungdomsmärken som ploppar upp kommer aldrig ha särskilt hög kvalitet jämfört med riktiga etablerade märken... det är inte kvaliten ni betalar för när ni köper en jiberish utan för statusen och möjligtvis designen, då får ni räkna med att det blir så.

Tillbaka
Topp