Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du vet hur man får tjejerRailson sa:MEn sen om man använder den mycke och tvättar den sällan så blir den tunnare, tyget håleer sig skönt och den blir juvlig!
så ja måste tippsa alla dudes med jiberish hoodies/crews att försöka att inte svetta/skita ner dom så ofta så du slipper tvätta den så mycket!!!!!!1
peace
Varför ska du hålla på och förstöra hela tiden, det där händer ju med alla dina kläder!stiffyP sa:Tvätta min jiberish för första gången igår och när jag tog ut den ur tvätten såg jag att den hade blivit blekt,mindre och knopprig...
Har de hänt för någon annan ?
samma grej med t-shirtarna ?Railson sa:har haft ett liknande problem med jiberish kläder förut. inte lika allvarligt men fett störande endå.
Om man använder sin tröjja 3-4 gånger sen slänger man den i tvätten och sen håller man på så, då bli den hård,noppig(insidan av tyget+muddar),krymt och GRYMT oskön.
MEn sen om man använder den mycke och tvättar den sällan så blir den tunnare, tyget håleer sig skönt och den blir juvlig!
så ja måste tippsa alla dudes med jiberish hoodies/crews att försöka att inte svetta/skita ner dom så ofta så du slipper tvätta den så mycket!!!!!!1
peace
mo' betterOlofM sa:lrg 4 life