Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Karman funkar väl i pisten men att säga att den är i klass med en potent pistsmiskare går ju bara att drömma om. Vill du upp på kant får du se till hur mkt du har under foten oxå, det säger sig själv att med 90+ så tar det lite tid.Hockert sa:Mina völkl karma fungerar lika bra som alla carving jag åkt på. Om inte bättre. Men sen har jag bara åkt hyrskidor.
vad har du åkt på då, juvy? PE är inte särskilt mjulk, btw fungerar den utmärkt i pistenCarled sa:De K2 jag har åkt på har varit mjuka som nudlar och slagit och varit överlag tråkiga. Upplever inte samma slagighet hos tex. Rossignol som är mer dämpade.
Nej, Missdeamenor är tjej skidan, Juvy är för barn och missy är för tjejer som är barn.Jwalerius sa:men jag fattar inte vaför ska du ha ett par jibb skida om du ska carva i pisten? alla skider kommer man ner för berger med!!!! juvy är k2's tjej skida så den e nog ganska mjuk för en kille!