Twintips i prisklassen 2000-4000kr

• Trådstartare Trådstartare Sven-anton
  • Start datum Start datum
S

Sven-anton

Guest
Hej jag ska för första gången köpa ett par egna skidor, jag hade tänkt mig ett par normala twintips inom en prisklass runt 2000-4000 kr. Länka gärna bra sidor eller ge tips på bra butiker.
Tack på förhand.
Anton

Tjena anton. Hade samma problem förra säsongen då jag börja. men jag snackade med affärer/polare och liknande. Mitt tips är att gå ner på nån affär med sjyssta lagg och fråga dom eller dina polare! lycka till i vinter /simon

både och kör jag, men jag vill nog hellre köpa skidor av en svensk sida...

Fast sportconrad funkar riktigt bra (gjorde de för mig iaf). Bra service å snabb leverans.

Sen så fattar de engelska bra de där tyskarna så de e lugnt.

okej, tack forsatt för alla tips, men nu är det så att jag har varit inne på sportconrad och letat men hittar inga twintips :S? kan nån länka till de skidorna skulle vara jäkligt tacksam

Johan686 sa:
http://www.salomonski.com/us/products/products.asp?id=785035

Den skidan kan du köpa av mig för 4000:- oborrade och alltså aldrig använda.

kostade i vintras dryga 8000 spänn i någon av de typ 2 svenska sportshopar som kommit över några exemplar...

180 långa, kräver brutalt mycket av sin åkare... coolast på berget.
Kanske inte den bästa ifall han är nybörjare och ska köpa twintips för första gången?

Senast ändrad:
tack för all hjälp men nu har ja införskaffat mig ett par k2 fujative, skriv gärna va ni har för egna erfarenheter av dem =)

Tillbaka
Topp