Twintips i vallåsen?

spaderkunG

Ny medlem
Twintips i vallåsen?
Tjena, någon som vet om man kan hyra twintips i Vallåsen? På deras hemsida finns det med i prislistan men inte där man bokar online.

Sedan undrar jag också hur det ser ut just nu med snöläget osv, hur är parken? Hittar inte något om snödjup på hemsidan, och de svarar inte på telefon eller mail -.-

Twintips i vallåsen?
Härligt! Då är de bara o hoppas att det går att hyra twintips också, då jag inte äger några egna just nu.

Är det smockfullt med besökare på helgerna eller?

Twintips i vallåsen?
Bästa tiden tycker jag är varrdag kvällar, eller dagar :P men de kan ju vara svårt med tanke på skola elelr arbete..

PArken är skit kass men backen är int emycket bättre men jag klagar inte, väldigt enormt mycket bättre än inget!

Val Åsaine!

Twintips i vallåsen?
Är till 99 % säker på att de har twintips i uthyrningen. Parken är faktiskt bra med tanke på att det är i Skåne det ligger, två hopp, c-box, flat-box från scandinavianshaper, flatdownboz, dubbelrör och en wallride. Min klubb har även en puckelpist i samma backe som parken, den är dock endast till för oss medlemmar men eftersom varenda danskj*vel ger fan i reglerna så antar jag väl att du också kan göra det.

peace

Twintips i vallåsen?
nej det är inte smockfullt det går att åka bara att hålla sig i ankarliften om man ska köra parken !

Twintips i vallåsen?
nej det är inte smockfullt det går att åka bara att hålla sig i ankarliften om man ska köra parken !

Twintips i vallåsen?
Okej okej, eftersom man inte kan välja twintips på onlinebokningen så får jag väl vänta till man e där. Det stod att man bör boka innan för att vara säker på att saker inte tar slut, det kanske inte är lika stor fara när det gäller twintips dock?

Twintips i vallåsen?
ELLER!!! så ringer du dit när dom har sina telefontider öppna o frågar om dom har twintips, mission accomplished!

Twintips i vallåsen?
Var där runt 20januari nått. Parken var riktigt schysst. Tro man få åka till Stockholm för att hitta minst lika bra i södra delen av landet. Så cred till de som fixar det hela.

Att jämföra med tex Isaberg, de har inget de suger. Yxbacken i Norrköping har en 2shyssta rails/boxar och ett hopp man inte få fart till men annars är hoppet helt ok. I Tolm´vmannabacken har de 3 rails/boxar som är bra men de vet inte riktigt hur de ska bygga kickar till dom och sidokickers vet de nog inte om att det finns. Sen har de ett hopp som lite sådär men senast gick det att hoppa hyffsat säkert vilket inte helt gått innan, men de ska ha cred för att de försöker så gott de kan och lyssna även när man ge input på va de har bara man är schysst.

Vilka mer ställen har nått i söddra delen av landet å hur är det? Ulricehamn? mm

//Olof

Twintips i vallåsen?
Ofkast sa:
Var där runt 20januari nått. Parken var riktigt schysst. Tro man få åka till Stockholm för att hitta minst lika bra i södra delen av landet. Så cred till de som fixar det hela.

Att jämföra med tex Isaberg, de har inget de suger. Yxbacken i Norrköping har en 2shyssta rails/boxar och ett hopp man inte få fart till men annars är hoppet helt ok. I Tolm´vmannabacken har de 3 rails/boxar som är bra men de vet inte riktigt hur de ska bygga kickar till dom och sidokickers vet de nog inte om att det finns. Sen har de ett hopp som lite sådär men senast gick det att hoppa hyffsat säkert vilket inte helt gått innan, men de ska ha cred för att de försöker så gott de kan och lyssna även när man ge input på va de har bara man är schysst.

Vilka mer ställen har nått i söddra delen av landet å hur är det? Ulricehamn? mm

//Olof
Vill inte låta som en idiot men Hestra?

Twintips i vallåsen?
Det går och hyra twintips skidor på Vallåsen ja, har själv gjort det innan i år då jag nt hade några egna skidor. Men om du vill åka hela dagen så var där typ en kvart innan dom öppnar för annars får du vänta i ca 2 timmar i kö innan du kan komma fram och hyra. Parl finnas där, ett elr två hopp och några rails dom flesta är boxar men där finns också rör också finns där en wallride.

Twintips i vallåsen?
var har man Nojlas nar mna behover honom? har for mej att han jobbade dar forut, iaf nar vi var pa gymnasiet.....visserligen MANGA ar sedan...

Tillbaka
Topp