K KristianS Ny medlem 2004-02-03 Type-A #1 Tjena! Vad tycker ni om årets uppsättning Type-A brädor? har själv en Type-A MuscleCar som jag mkt nöjd med.. Kör med atlantis bindnigar på den nån som har mer erfarenhet av brädan än jag ,eftersom den är nyinköpt ´
Tjena! Vad tycker ni om årets uppsättning Type-A brädor? har själv en Type-A MuscleCar som jag mkt nöjd med.. Kör med atlantis bindnigar på den nån som har mer erfarenhet av brädan än jag ,eftersom den är nyinköpt ´
K KristianS Ny medlem 2004-02-04 Type-A #4 Kollade på en Jim Moran för nån dag sen, verkar vara fina brädor.. Men är det ingen som har någon uppfattning om Type-A MuscleCar? mvh
Kollade på en Jim Moran för nån dag sen, verkar vara fina brädor.. Men är det ingen som har någon uppfattning om Type-A MuscleCar? mvh
Dynamit Ny medlem 2004-02-04 Type-A #5 nej tyvär har jag ingen uppfattning om den.....men som sagt, min Jom morna är fett skön, så Type-A borde även tillverka andra sköan brädor...
nej tyvär har jag ingen uppfattning om den.....men som sagt, min Jom morna är fett skön, så Type-A borde även tillverka andra sköan brädor...
K KristianS Ny medlem 2004-02-16 Type-A #6 Nu har jag iaf kört brädan lite grann.. En kanon bräda måste jag säga, skönt flex mm.. Ride hard die free
Nu har jag iaf kört brädan lite grann.. En kanon bräda måste jag säga, skönt flex mm.. Ride hard die free