Men då kan inte jag låna skidorna, då bror min har 2 nummer större fötter än mig..
Sen är nog kanske inte han i målgruppen för en FKS..
Anyway så har jag en snubbe som säljer ett par nya till mig för 400 spänn lokalt, så nån som har några åsikter om dom?