UCPA Resa ( Medresenärer sökes)

minimek

Ny medlem
UCPA Resa ( Medresenärer sökes)
Tjena tjena allaihopa.

Är en ung kille som är riktigt sugen på att fara till alperna med UCPA och åka bräda. Verkar som det är en riktig toppen upplevelse. Plus att det blir ju lite vad man gör det till och efter allt man läst så blir man inte direkt mindre sugen.

Nu till poängen, tänkte om det finns nån eller några andra i norra Sverige som också funderar över detta. Skulle vara kul om man kunde dra ihop en bil eller nåt ner till Stockholm, jag har övernattning där nere så man kan fara en dag i förväg och chilla kvällen innnan resan avgår.

Jag är ganska lätt när det gäller när man ska åka men helst efter nyår. Som sagt det kan man diskutera lättare sen om nån vill hänga på.

Tveka inte på att höra av er.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp