Udda fråga om "snowboard".

vafan de e klart att han du köpte den av inte sa att det var skrivet på den
då hade ju han inte kunnat sälja den;P
ja tror ej att du kan få bort denna text med något medel lr annat sett ett sticker på lr nått

Jeenyus sa:
hahahaha jag gråter av skratt!

du har köpt min gamla rome agent som jag hade i whistler 05/06.
jag sålde den vidare när jag kom hem o nu har väl du fått köpa den av nån som köpt den av mig eller nåt.

och det är jag som har skrivit sakerna.

kolla min bild här: https://www.freeride.se/member/photo.php?id=30811

Där syns det. hahaha. stört. har bättre bilder om du inte tror mig.

haha, du har nog blivit lite blåst eller?
Hahaha det här tog priset, vilken panghistoria denna tråd blev!

eurocarver1 sa:
who gives a fuck about the tusch penna? shred the fuck out of it! bro!
C´oz hes religious and go in church and stuff... and hes mother dont´t like the freakin bad words on itt.

Pröva ta Svinto , de är suveränt tkr jag! rekommenderar de verkligen , de är bara att skrubba,
tro de eller ej men ja tkr de är svinbra, har haft massa klotter på mitt bord och dator och allt sånt har försvunnit totalt!

Sååå sjukt skön tråd, det här är ju lördagsundethållning på hög nivå=)
aaaaaah.
Jag gillar förslagen med att sätta klistermärken på, blir ju tokbra nästa gång du ska valla brädan och smälter fast klistermärket i belaget, sen slipper du ju ta några andra droger den dagen med, bara andas in ångorna....=P

Är det på utsidan belaget så är det ju bara att slipa bort stålull, sandpapper funkar säkert, själv hade jag lämnat in den och lagt på en skön struktur. Är det under belaget så kan du ju glömma att få bort det, men det syns ganska tydligt om det är på eller under.

Hoppas du lyckas lösa det. I annat fall kan du ju alltid lägga den in solen och bleka bort det=P

felix sa:
Jeenyus sa:
hahahaha jag gråter av skratt!

du har köpt min gamla rome agent som jag hade i whistler 05/06.
jag sålde den vidare när jag kom hem o nu har väl du fått köpa den av nån som köpt den av mig eller nåt.

och det är jag som har skrivit sakerna.

kolla min bild här: https://www.freeride.se/member/photo.php?id=30811

Där syns det. hahaha. stört. har bättre bilder om du inte tror mig.

haha, du har nog blivit lite blåst eller?
Hahaha det här tog priset, vilken panghistoria denna tråd blev!

eurocarver1 sa:
who gives a fuck about the tusch penna? shred the fuck out of it! bro!
C´oz hes religious and go in church and stuff... and hes mother dont´t like the freakin bad words on itt.
Jag är as nöjd!

Betalade 1000 kr + ett par oakly crowbar och då fick jag ett par cartel bindingar med.
Förövrigt så har denna bräda givit mig mycket mer erfarenheter och jag stompade även min första frontflip med den!!!

Men fan va grymt att den har varit i Whistler, nu blev den genast värd mer i mina ögon!

Schysst stavat Felix föresten!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp