frasseman Ny medlem 2006-04-14 Umeå-Tärnaby söndag 16/4 med bil #1 Två platser finns att köpa in sig på i bilen. Det är alltså bara resan, inget boende. Hör av dig vid intresse!
Två platser finns att köpa in sig på i bilen. Det är alltså bara resan, inget boende. Hör av dig vid intresse!