Umeå-Tärnaby söndag 16/4 med bil

frasseman

Ny medlem
Umeå-Tärnaby söndag 16/4 med bil
Två platser finns att köpa in sig på i bilen. Det är alltså bara resan, inget boende. Hör av dig vid intresse!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp