Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det finns folk som planerar att bo hela säsongen så, p.g.a bristen av säsongsboende.Danny_Ramone sa:Som man raggar får man ligga...
- Gammalt åreordspråk
då får man väll ragga en hel säsong.wuchi sa:det finns folk som planerar att bo hela säsongen så, p.g.a bristen av säsongsboende.Danny_Ramone sa:Som man raggar får man ligga...
- Gammalt åreordspråk
precis! ja vet att resdax har till åre, fast inte nu säsongen 06/07 bara för de e VM tror ja...:S... men finns säkert andra resebolagkolbaz sa:åk via en resebyrå..ja åkte med en resebyrå innan jag var 18.dom ställer sig som ansvariga typ...men d var i göteborg
Problemet är vell att du måste ha legitimation eller se ut som en 55+ årig person för att få hämta ut nycklarna!Danny_Ramone sa:Eller så får du bara ngn över 20 att boka åt dig, mamma?
så är det.BigAir sa:Problemet är vell att du måste ha legitimation eller se ut som en 55+ årig person för att få hämta ut nycklarna!Danny_Ramone sa:Eller så får du bara ngn över 20 att boka åt dig, mamma?
Skumt. Då jag var i åre för 2 år sedan och tävlade i downhill skateboard så kunde jag hämta ut nycklarna i Åre fjällbys reception. Jag uppgav bara namnet på min +20 kompis och fick nycklarna. Då det begav sig var jag nyss fyllda 18..BigAir sa:Problemet är vell att du måste ha legitimation eller se ut som en 55+ årig person för att få hämta ut nycklarna!Danny_Ramone sa:Eller så får du bara ngn över 20 att boka åt dig, mamma?
Klagaar du för? Du får ju köpa folköl och snusemilfreak sa:Hehe kanske såg du ut att vara 55+ah ska ringa dom på freestylehotellet... jävla piss trodde man skulle få frihet när man fyllt 18:P men icke...
Fred på joden![]()