Under 20

Under 20
Haha soft ordspråk:D
Jah men grejen är att man måste ha med sig någon som är 20 som kan visa id på det också... helt sjukt.... men i åre behöver man inte det men är inte så sugen på att softa i backen med ett par 5åringar...

Under 20
åk via en resebyrå..ja åkte med en resebyrå innan jag var 18.dom ställer sig som ansvariga typ...men d var i göteborg

Under 20
kolbaz sa:
åk via en resebyrå..ja åkte med en resebyrå innan jag var 18.dom ställer sig som ansvariga typ...men d var i göteborg
precis! ja vet att resdax har till åre, fast inte nu säsongen 06/07 bara för de e VM tror ja...:S... men finns säkert andra resebolag

Under 20
BigAir sa:
Danny_Ramone sa:
Eller så får du bara ngn över 20 att boka åt dig, mamma?
Problemet är vell att du måste ha legitimation eller se ut som en 55+ årig person för att få hämta ut nycklarna!
Skumt. Då jag var i åre för 2 år sedan och tävlade i downhill skateboard så kunde jag hämta ut nycklarna i Åre fjällbys reception. Jag uppgav bara namnet på min +20 kompis och fick nycklarna. Då det begav sig var jag nyss fyllda 18..

Under 20
Hehe kanske såg du ut att vara 55+;) ah ska ringa dom på freestylehotellet... jävla piss trodde man skulle få frihet när man fyllt 18:P men icke...

Fred på joden:)

Under 20
Boka själv det gjorde jag under nyår på Åre fjällby, men du måste ha med någon äldre då du hämtar nyckeln!!! Tex En Mamma XD
Det funkar för de flesta!!! Då var jag 17!(nästan 18)

Senast ändrad:
Under 20
haha jaa sant vad går inte upp emot folköl och snus?:D

haha jaa men grejen är att min mamma bor i lilla kalmar:D och tror inte hon är så laddad på att åka upp till åre...

hur får man tag på nissarna på freestyle hotellet da?

Under 20
Tja!.... Du bokar ett boende och sen är du tillräckligt snäll mot någon som är över 20år som ska säsonga där. Ge en pengalapp i fickan så är det säker många säsongare som kan tänka sig att hämta ut nyckeln! Kanon!

Tillbaka
Topp