Undersidan då?

• Trådstartare Trådstartare Smart-Ass
  • Start datum Start datum
S

Smart-Ass

Guest
Undersidan då?
min bräda måste ha ett av de fulaste motiven jag någonsin sett så jag undrar om man kan fixa motivet under ? vad kostar det och vart kan man göra det ?

Undersidan då?
Var stolt över din undersida. Själv hade jag ett par lagg som jag hatade undersidan på, men dom var väldigt sköna och just ovansidan var snygg. Lägg pengarna på något roligare istället :)

Tomas

Undersidan då?
typ, köpa belagstänger i så många olika färger du kan komma över. ta en kniv och repa sönder belaget. och gör det eget motiv med dina belagstänger.

Ärligt talat så tror jag inte det går..

Undersidan då?
Skit i undersidan det inte så många som tittar på den ändå

Senast ändrad:
Undersidan då?
Jag skulle vilja säga: Skit i hur brädan ser ut öht. För jag lovar dig, åker man bra så ser det bra ut. Har själv skidor som jag tycker ser ruggiga ut, men vafan, det är bra lagg.

Undersidan då?
Min mamma säger att jag e vääärldens finaste!

Seriöst, varför skulle man ens nästan tänka tanken att på att ändra det motivet? Ovansidan är ju en sak, mår man illa av den kanske man inte fokuserar på åkningen. Men undersidan?

Undersidan då?
Man kan ju alltid göra brädan/skidorna personliga. Men tyvärr kan vi på www.pimpmyboard.se bara fixa ovansidan, men så fort vi kommer på något till undersidan då jävlar :P

Undersidan då?
ozthojvel sa:
Jag skulle vilja säga: Skit i hur brädan ser ut öht. För jag lovar dig, åker man bra så ser det bra ut. Har själv skidor som jag tycker ser ruggiga ut, men vafan, det är bra lagg.
Sanning!
Bara strunt i det!

För övrigt, om nån skulle kunna ändra motivet på undersidan till ett annat motiv (inte bara helt svart eller så då alltså) så lär de va fett svårt, det är ju inte bara spray'at på eller så, är ju "i" själva brädan.. man kan ju göra som Sebbe säger, men det låter ju lika smart som att bara gå o stjäla nån annans bräda o åka på den istället..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp