Ungefärligt pris på lya?

Johhhhan

Medlem
Ungefärligt pris på lya?
Nån som vet vad det är rimligt att betala för en lägenhet för 4 pers som är på 47 km2, utan disk-tvättmaskin och ligger mellan sportcentret,coop-affären i verbier?

Priset jag har fått ligger på 10060 chf från dec till april...( el ej inkluderad)

Tips till andra agencer mottages gärna...

Johan

Ungefärligt pris på lya?
runt 60 000kr låter ju ok, för så stort. men knö in 4 pers till så kommer ni definitivt bo billigast i verbier. kolla med ungefär hur mycket el och depositionen kan vara...

so long

/Gynt

Ungefärligt pris på lya?
jadu, elen är väl som i frankrike tror jag, det kan ju inte vara dyrare...sen depositionen är väl en månadshyra...

Ungefärligt pris på lya?
hej !

såg tipset om att ni borde knö in 4 pers till. jag har lösningen. jag och tre kompisar ska nämligen ner till alperna. vad säger ni om att hyra in oss? finns något intresse så kontakta mig gärna. om det är av ngn betydelse så är vi 2 killar och 2 tjejer.

/jens, johan, karin, lotten

mail: lundgrenjens@hotmail.com

Ungefärligt pris på lya?
Tjena!

Vill ni trycka in några till men tycker det blir trångt med fyra är vi bara tre som kan knö in oss! Tänk på saken, är iallafall väldigt intresserade av skidåkning i Alperna jan-april/maj, så vi är öppna för alla förslag och tips vad gäller boende och jobb.

Mvh Sofia Jens och Carin

Tillbaka
Topp