Union Contact Montering

AndreasBryngel

Ny medlem
Union Contact Montering
Hej! Jag har precis köpt ett par union contact bindningar som ska sitta på min arbor draft 2010!
Såhär ligger det till: Det är säkert inget fel, men brickorna som man sätter i plattan och sedan skruvar i skruvarna i fattar jag inte om de ska få fäste i plattans gångar där det också är räfflor, så det ser ut som om de ska få det. Men jag tryckte ner dem och skulle se om de passade ihop med gångarna men jag fick dem inte och sitta som det gör på mina andra bindningar.. Någon som har union bindningar får gärna berätta hu det ska vara och om jag bara har fattat fel. på bara själva gången och refflorna och skruven och brickans underdel där jag tycker att det borde finnas någon sorts fästning.

på bara själva gången och refflorna och skruven och brickans underdel där jag tycker att det borde finnas någon sorts fästning.

på när jag trycker ner brickan som den ska sitta på bindningen.

Hur det rör sig och som jag inte tycker att det borde göra..

Har jag bara fattat fel eller är det något fel?
Tack på förhand!

Union Contact Montering
Drog bara fast mina och dom sitter utan problem. Man ska inte tänka så mycke bara dra dit. =) Åkt några gånger och jag kan inte känna nått att bindningen inte skulle sitta fast ordentligt

Union Contact Montering
Det här gör ju att du får mycket fler inställningsmöjligheter. Eller rättare sagt du kan ställa in stancen på millimetern ;)
Förresten så ser många märkens bindningsplattor ut så där så det är inget konstigt alls (Ride, Drake,...)
Dra bara åt så sitter dom där dom ska! har också Contacts :D

Tillbaka
Topp