Union Contact

• Trådstartare Trådstartare moy
  • Start datum Start datum

moy

Ny medlem
Union Contact
Tänkte köpa ett par Union Contact! Någon som har någon erfarenhet av dom? Skriv vad ni tycker om dom! Tänkte köpa L/XL har storlek 45 i bootsen!:) har även funderat på Burton Cobra Shark men vet inte vad som blir bäst.

Senast ändrad:
Union Contact
Har ett par såna. Tyvärr passade inte toe-strapen så bra till mina boots så jag köpte en burton strap. Utöver det så har de funkat hur bra som helst. Har inget att klaga på, mjuka och sköna är dom också.

Union Contact
Har också Union Contact, dock är jag nybörjare och har bara åkt 2 gånger med dem så har inte så mycket att säga om dem, men de är grymt mycket skönare än de som satt på hyrbrädan jag hade i Sälen :D

Union Contact
köp några andra skulle jag säga! toestrapen passar inte alls bra.... om du nu inte vill klippa upp den som jag har gjort ;) köp hellre union DLX på dom ska toestrapen vara mycket bättre.

Union Contact
Det med att toestrapen inte passar har jag inte upplevt, men är inte heller uppe i de skostorlekarna :P
Har DC Park Bootsen str 9.5 och Contacten är Medium/Large, passar som handen i handsken :D

Union Contact
Tror det har mycket med hur booten ser ut längst fram. mina är rundade vilket gör att toe-strapen lätt gled upp. Kör på M/L. Union verkar också ha fattat detta så nästa år kommer de ut med en bättre design på strapsen.

Union Contact
Finns en tråd om just toestrapen.. Värkar som om det är samma problem på dom flesta bootsen. Jag har 32 och så vitt jag vet så är det den modellen som union har som "mall"

Tillbaka
Topp