ErikWibaeus
Medlem
Uppdatering av Tippa JOI
yoO Folks, Heads up.
Tänkte va lite onödig å göra en upptadering på vilka som NI tror vinner JOI 06. Eftersom d va så många som hade tippat på åkare som inte kommer att vara med så tänkte ja göra en uppdatering.
Dom tävlande är:
Master of Cermonys:
Jon Olsson
Oscar Harlaut
Steele Spence
Sammy Carlsson
Jacob Wester
Luke Van Valin
Simon Dumont
Tanner Rainville
PK Hunder
Peter Olenick
Michelle Parker
Henrik Harlaut
Charley Ager
Pep Fujas
Cory Vanular
Oscar Scherlin
Joshua Wells
Derek Spong
Blake Nyman
Charles Gagnier
Andreas Håtviet
Sarah Burke
Craig Coker
Tim Durtschi
Espen Linnerud
Josh Bibby
TJ Schiller
Henrik Windstedt
Grete Eliassen
Tim Russel
Stefan Thomas
Laurent kommer att vara borta till januari 07. Liknande skada som Anja har fast steget värre. Tanner, Candide och Rory har inte tackat ja än så länge men jag tippar på att iallafall Tanner inte kommer. Whitney Wickes kommer förmodligen inte pga ledbands skada. Källa - www.jonolssoninvitational.com, Harlauts Tanner Rainville
Jag tror följande:
1:a J Wester (Grym form)
2:a H Harlaut (2 helger, 4 tävlingar, bra resutlat)
3:a T Schiller (Bra/Bäst när d gälller. Ja e osäker på formen)
4:a S Spence (Clean snubbe. Alltid diggat)
5:a J Olsson (Grym. Make me wrong Jon, du förtjänar d)
Jon har tränat hårt på sin Cangarouflip. Blir soft å se lite nya trick nu inför sommar. Förra va d Wilsonflip. Nu e d Jons tur å visa vad han kan hitta på.
D kommer bli stört jämt å kommer att handla om dax form. Wester är i topform å Henrik Harlaut har sjuk rutin efter att ha haft ett intensivt schema d.v.s. 4 tävlingar på 2 helger å gjort bra ifrån sig. Men som sagt, d kommer bli stört jämt. Bland tjejerna tror jag starkt på Grete. Nästan hemmaplan å är inte rädd för lite stora hopp.
Tänkte va lite onödig å göra en upptadering på vilka som NI tror vinner JOI 06. Eftersom d va så många som hade tippat på åkare som inte kommer att vara med så tänkte ja göra en uppdatering.
Dom tävlande är:
Master of Cermonys:
Jon Olsson
Oscar Harlaut
Steele Spence
Sammy Carlsson
Jacob Wester
Luke Van Valin
Simon Dumont
Tanner Rainville
PK Hunder
Peter Olenick
Michelle Parker
Henrik Harlaut
Charley Ager
Pep Fujas
Cory Vanular
Oscar Scherlin
Joshua Wells
Derek Spong
Blake Nyman
Charles Gagnier
Andreas Håtviet
Sarah Burke
Craig Coker
Tim Durtschi
Espen Linnerud
Josh Bibby
TJ Schiller
Henrik Windstedt
Grete Eliassen
Tim Russel
Stefan Thomas
Laurent kommer att vara borta till januari 07. Liknande skada som Anja har fast steget värre. Tanner, Candide och Rory har inte tackat ja än så länge men jag tippar på att iallafall Tanner inte kommer. Whitney Wickes kommer förmodligen inte pga ledbands skada. Källa - www.jonolssoninvitational.com, Harlauts Tanner Rainville
Jag tror följande:
1:a J Wester (Grym form)
2:a H Harlaut (2 helger, 4 tävlingar, bra resutlat)
3:a T Schiller (Bra/Bäst när d gälller. Ja e osäker på formen)
4:a S Spence (Clean snubbe. Alltid diggat)
5:a J Olsson (Grym. Make me wrong Jon, du förtjänar d)
Jon har tränat hårt på sin Cangarouflip. Blir soft å se lite nya trick nu inför sommar. Förra va d Wilsonflip. Nu e d Jons tur å visa vad han kan hitta på.
D kommer bli stört jämt å kommer att handla om dax form. Wester är i topform å Henrik Harlaut har sjuk rutin efter att ha haft ett intensivt schema d.v.s. 4 tävlingar på 2 helger å gjort bra ifrån sig. Men som sagt, d kommer bli stört jämt. Bland tjejerna tror jag starkt på Grete. Nästan hemmaplan å är inte rädd för lite stora hopp.