urinvägsinffektion delux

GI_Joe

Ny medlem
urinvägsinffektion delux
Varför sitter det typ alltid ca 20 pers i början av parken och blokerar vägen för alla andra som ska åka??? Om någon vill förklara varför man sitter och tittar på ett hopp i typ en timme innan man åker och varför man sitter och komenterar alla andra som ska åka istället för att åka själv så skulle jag bli tacksam, jag skulle knappast kalla det socialt och om nån tycker det så... ja då kan han eller hon förklara det för mig

urinvägsinffektion delux
Vet inte, men Jibberushomosabies är gjord för att "hänga" och se lite halvapig ut.
Kanske har dom just kommit upp med liften och vill tänka och titta lite innan.
Kanske vill dom vänta in folk om dom ska göra nå ballt, eller så kan dom helt enkelt inte åka så dom väntar på att alla ska försvinna.

Jo jag har sett det själv, men jag tycker inte det är så irriterande. Bara dom inte blockar, då blir man lack!

urinvägsinffektion delux
Håller med dig till fullo! Så är det verkligen i Kungsberget, de flesta bara står där uppe och tittar...

urinvägsinffektion delux
nää, ok de e väl inte alltid i vägen men det jobbiga e ju att det alltid ska komentera alla andra och skratta ut alla som rammlar å grejer, det tycker ja e störigt, men det e väl coolt enligt vissa, vem vet

urinvägsinffektion delux
Det där med att folk skrattar händer inte så ofta där jag är. Jag är ofta i Bräcke i Åre och jag är en rejält kass kille jämfört med kidsen runt mig, men när jag kraschar är det inte ofta nån garvar. De enda som skrattar åt andra som är sämre är TURISTER. Locals i Åre har för länge sen förstått det här med skidglädje och att prestation inte är så viktigt!
Tänk på det ni som skrattar åt folk i Åre - Ni gör bort er!

urinvägsinffektion delux
Va i hela friden!

Jag ser det som en självklarhet att få garva åt folk som gör bort sej i backen. Lika självklart som både jag och andra garvar med hela munnen öppen åt mina bravader. Folk med bristande självironi borde ha en egen skidbacke. Vill man umgås med sånna rekomenderas närmsta universitet.

urinvägsinffektion delux
ang. hänga framför ett hopp...innan man härjar på folk som ser coola ut framför ett hopp bör man tänka på vad som hände när Mavericks nya radaroperatör började gnälla om att han skulle anfalla innan han var redo. I jump when I am ready GOT THAT?! huah!

urinvägsinffektion delux
Jibberisch, jo det är klart man ska få skratta lite, men ser man nån som gör en rejäl vurpa och säkerligen fick ganska ont kan det vara klokt att hålla in med rågarvandet. Tänk efter själv, skulle du vilja att garva till dig när du gör bort dig totalt inför alla?

urinvägsinffektion delux
MrBubbelGum: Tycker inte att man kan generalisera och säga att det bara är turister som skrattar, det kan väl finnas förstående turister men ända locals som tycker det är kul när folk ramlar.

Sen om det ser kul ut när nån ramlar, typ flaxar coolt eller nåt sånt så kan man väl skratta lite

urinvägsinffektion delux
garva med folk inte åt folk. det är en skön tum regel. sen är det ju faktiskt inte fel och ge åkare som säter nåt grymmt litte cred för det. aldeles för litte sånt!!!!

urinvägsinffektion delux
ok man kan skratta lite åt dem som rammlar som fan, men man kan ju göra det för sig själv istället för att man typ utpekar nån fett hårt å garvar som en jävla babian, alla e inte lika tåliga å så, det e iof fett kul å knäcka alla som tror de e "coola" å så... men tänk efter lite, alla måste börja nånstans. men asså jag förstår fortfarande inte varför man sitter där??? det verkar vara skidåkarnas datanördar, tror att de e coola men man garvar åt dem i smyg

Tillbaka
Topp