Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tjena! Något ändrade planer, alldeles för få pers som var villiga på 4-5 månader (bara jag till slut?) så
jag kommer också köra 3 månader (lite en pengafråga för min del med). Blir mkt lättare att pussla
ihop folk till boendet när alla ska stanna 3 månader också. Början av januari + max 90 dagar blir det
alltså..
Tyvärr inget boende än, har varit lite svårt o kolla upp sånt när jag varit utomlands hela sommarn
Denna veckan har det dock vart massa aktivitet på boendefronten o jag har nog ringt ett dussin
samtal till andra sidan atlanten. Har eventuellt några på G. Kommer kontakta berörda via MSN om nåt
hittas så var beredda
edit: Ni som har mig på listan, skicka gärna ett kort meddelande om ni fortfarande är intresserade!
Tjena! Det snackas i vårt lilla gæng om att dra till Whistler eller Park City/slc. Men har ingen koll på vad som ligger næra något i salt lake. Så vart ska man typ leta boende? Någon som vet någon bra sida eller något annat intressant?
linda: Ska du åka i Park City så ska du bo i Park City
Lite väl segt i längden o åka mellan SLC och PC varje dag.. kanske runt 40 min per väg beroende på var i SLC du bor.
aah okej visste inte hur långt de var. det låter nice i eran lya.! hade egentligen tänkt o dra i februari så måste prata med de andra. vet du hur vädret brukar vara typ?
aah okej visste inte hur långt de var. det låter nice i eran lya.! hade egentligen tänkt o dra i februari så måste prata med de andra. vet du hur vädret brukar vara typ?