US and A 08/09 - någon? (utah)

• Trådstartare Trådstartare J-P
  • Start datum Start datum
tja jag är jävligt sugen , men hur är det med visum jobb o sånt, hört att det e riktigt svårt att få jobb i usa.. mkt lättare i kanada?

tjena! Något ändrade planer, alldeles för få pers som var villiga på 4-5 månader (bara jag till slut?) så
jag kommer också köra 3 månader (lite en pengafråga för min del med). Blir mkt lättare att pussla
ihop folk till boendet när alla ska stanna 3 månader också. Början av januari + max 90 dagar blir det
alltså..

Tyvärr inget boende än, har varit lite svårt o kolla upp sånt när jag varit utomlands hela sommarn :)
Denna veckan har det dock vart massa aktivitet på boendefronten o jag har nog ringt ett dussin
samtal till andra sidan atlanten. Har eventuellt några på G. Kommer kontakta berörda via MSN om nåt
hittas så var beredda :)

edit: Ni som har mig på listan, skicka gärna ett kort meddelande om ni fortfarande är intresserade!

Senast ändrad:
är på om det finns plats kvar. låter grymt.
skriv en rad och säg hur det ser ut just nu.
tjao/björn

Tjena! Det snackas i vårt lilla gæng om att dra till Whistler eller Park City/slc. Men har ingen koll på vad som ligger næra något i salt lake. Så vart ska man typ leta boende? Någon som vet någon bra sida eller något annat intressant?

aah okej visste inte hur långt de var. det låter nice i eran lya.! hade egentligen tänkt o dra i februari så måste prata med de andra. vet du hur vädret brukar vara typ?

aah okej visste inte hur långt de var. det låter nice i eran lya.! hade egentligen tänkt o dra i februari så måste prata med de andra. vet du hur vädret brukar vara typ?

Tillbaka
Topp