Utah i mitten av april - tips?
Jag funderar på att förverkliga min dröm om att få åka skidor i Nordamerika. Utah verkar spännande och har försökt sätta mig in i alla de olika skidorterna. Perioden jag och min tjej vill åka är påsk+veckan efter, d.v.s. cirka 10-19 april. Vad jag har förstått är detta möjligen för sent på säsongen?!
- Har någon feedback på hur det är där borta under den perioden?
- Vi är långt ifrån extremskidåkare så om någon har tips på bra ställe med lite variation och (allra helst) även där det finns möjlighet att även åka längdskidåkning.
Vore tacksam för feedback i första hand på tidsperioden. Vill inte drömma för mycket men kan inte ta semestern tidigare heller..
- Har någon feedback på hur det är där borta under den perioden?
- Vi är långt ifrån extremskidåkare så om någon har tips på bra ställe med lite variation och (allra helst) även där det finns möjlighet att även åka längdskidåkning.
Vore tacksam för feedback i första hand på tidsperioden. Vill inte drömma för mycket men kan inte ta semestern tidigare heller..