Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
98,93% säger du. Mmm, det kan nog stämma när jag tänker efter. Tänkte inte på att dem bytt ut Stor-Märta i köket på Tango, mot ny saftig snubbe med världsklass-mustach.Hasse_Lindborg sa:STORPOTATEN: När jag gjorde en statistisk undersökning sist där på denna frågan så var det faktiskt 98,93% killar.
Näää, visst fanns det kvinnor i dalen i Disentis. Kvinnorna från Graubünden är dock inte kända för att vara direkt tvålfagra...Hasse_Lindborg sa:Noljas: Skall du dit? Disentis var ju 100% killar förra året så det kan ju inte bli värre än så eller?![]()
Hur kunde du glömma att de har byt ut Stor-Märta?? Illa illa!STORPOTATEN sa:98,93% säger du. Mmm, det kan nog stämma när jag tänker efter. Tänkte inte på att dem bytt ut Stor-Märta i köket på Tango, mot ny saftig snubbe med världsklass-mustach.Hasse_Lindborg sa:STORPOTATEN: När jag gjorde en statistisk undersökning sist där på denna frågan så var det faktiskt 98,93% killar.
De räknas väl som män??Nojlas sa:Näää, visst fanns det kvinnor i dalen i Disentis. Kvinnorna från Graubünden är dock inte kända för att vara direkt tvålfagra...Hasse_Lindborg sa:Noljas: Skall du dit? Disentis var ju 100% killar förra året så det kan ju inte bli värre än så eller?![]()
Kanske, jag tror det är någon sorts gråzon...Hasse_Lindborg sa:De räknas väl som män??Nojlas sa:Näää, visst fanns det kvinnor i dalen i Disentis. Kvinnorna från Graubünden är dock inte kända för att vara direkt tvålfagra...Hasse_Lindborg sa:Noljas: Skall du dit? Disentis var ju 100% killar förra året så det kan ju inte bli värre än så eller?![]()
Den kvällen så finns det bara 100% tjejer i Andermatt!!!! Och de bilder är bara för dina stunder på kvällen då du behöver tänka på plugg och inte utgång och tjejer!!!! :lol: :lol: :lol:Nojlas sa:Kanske, jag tror det är någon sorts gråzon...Hasse_Lindborg sa:De räknas väl som män??Nojlas sa:Näää, visst fanns det kvinnor i dalen i Disentis. Kvinnorna från Graubünden är dock inte kända för att vara direkt tvålfagra...
Frågan är vilken kategori du faller under, med tanke på en del suspekta bilder från Andermatts uteliv? :lol:
Dom bilderna får en verkligen att börja fundera...Nojlas sa:Kanske, jag tror det är någon sorts gråzon...Hasse_Lindborg sa:De räknas väl som män??Nojlas sa:Näää, visst fanns det kvinnor i dalen i Disentis. Kvinnorna från Graubünden är dock inte kända för att vara direkt tvålfagra...
Frågan är vilken kategori du faller under, med tanke på en del suspekta bilder från Andermatts uteliv? :lol:
Tjaa, beror ju helt på vilka preferenser man har...ekebom sa:Nån vill ligga. Nån bör inte åka till Val Thorens....
Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!
Visa vad lundaborna går för!jonteponte sa:Vecka 4 åker bl.a 700 studenter från Lund dit, inkl jag självkommer bli RÖJ !
Fan ökat med 100%?? Då kan man ju nästan göra säsong där nu då!!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!
Den är alltid bra fall att det kommer en hetro... Man kan ju aldrig vara försiktigt. Men som sagt det är ju en majoritet med killar så de flesta är förmodligen Homo så!hondendartess sa:själv har ja alltid haft me mej livvakter i form av otroooligt livsfarliga polare utifall att killarna visar sej vara hetro o inte homo där nere... :/
mytomanMaxii sa:SLUTA SNACKA SÅ JÄVLA MKT SKIT!!!! var där förra året under v.7 var ungefär 50/50 kilar och tjejer kanske något mer killar men inte äns i närheten av 90%!
Just v.7 hade de tjejvecka förra året. Ett misstag de aldrig mer kommer göra om, från och med nu blir det bara snubbar.Maxii sa:SLUTA SNACKA SÅ JÄVLA MKT SKIT!!!! var där förra året under v.7 var ungefär 50/50 kilar och tjejer kanske något mer killar men inte äns i närheten av 90%!
Jag kan nog hålla med om det där med 50/50 killar - att 50% av killarna är kör switch alltså (och nej jag menar inte när de åker skidor).Maxii sa:SLUTA SNACKA SÅ JÄVLA MKT SKIT!!!! var där förra året under v.7 var ungefär 50/50 kilar och tjejer kanske något mer killar men inte äns i närheten av 90%!
Kan tipsa om snabbköpskassörskan i 19-årsåldern på Volg. Hon snackar bara rätoromanska och är väl inte den "skarpaste kniven i lådan", men av blicken att döma är hon i behov av lite kärlek...Rudolfsson sa:Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!
Då ses vi där. Vi är 4 st från Kristianstad som åker ner v4. vilka Hotell kommer ni befinna er på?jonteponte sa:Vecka 4 åker bl.a 700 studenter från Lund dit, inkl jag självkommer bli RÖJ !
värt ett besök kanske?Nojlas sa:Kan tipsa om snabbköpskassörskan i 19-årsåldern på Volg. Hon snackar bara rätoromanska och är väl inte den "skarpaste kniven i lådan", men av blicken att döma är hon i behov av lite kärlek...Rudolfsson sa:Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!![]()
Dina tips Nojlas är ovärderliga! Bockar och bugar som så många gånger förr.Nojlas sa:Kan tipsa om snabbköpskassörskan i 19-årsåldern på Volg. Hon snackar bara rätoromanska och är väl inte den "skarpaste kniven i lådan", men av blicken att döma är hon i behov av lite kärlek...Rudolfsson sa:Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!![]()
Jo tacka vet ja rätromanska tjejer. Bara man man visste vad de snackade om, det är fan grötigare än Noljas skånska. Och den är grötig att vakna upp till...Nojlas sa:Kan tipsa om snabbköpskassörskan i 19-årsåldern på Volg. Hon snackar bara rätoromanska och är väl inte den "skarpaste kniven i lådan", men av blicken att döma är hon i behov av lite kärlek...Rudolfsson sa:Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!STORPOTATEN sa:Kan för övrigt meddela att Stor-Märta, den oslagbara potatismoserskan, flyttat till Disentis. Därmed har andelen av det kvinnliga könet ökat med 100% där.
Happy hunting!![]()
Visst är det så att rätoromanska damer är Top-of-the-line i den globala hönsgården. Det kan ju ingen normalt funtad tupp i denna sinnesvärld förneka.Hasse_Lindborg sa:Jo tacka vet ja rätromanska tjejer. Bara man man visste vad de snackade om, det är fan grötigare än Noljas skånska. Och den är grötig att vakna upp till...Nojlas sa:Kan tipsa om snabbköpskassörskan i 19-årsåldern på Volg. Hon snackar bara rätoromanska och är väl inte den "skarpaste kniven i lådan", men av blicken att döma är hon i behov av lite kärlek...Rudolfsson sa:Åker till Disentis om en månad, tack för tipset!![]()
Problem med att hitta hem efter en frostnatt med tillhörande besök på stora scenen?Hasse_Lindborg sa:Storpotaten: Hur fan skall jag annars hitta hem ur Disentis Ghettos där hon förmodligen bor? Jag måste ju fan fråga hur jag kommer till Nangijala så klart. För du påstår väl inte att jag skall ta med henne hem till mig? Det känns ju inte riktigt bra att göra en sådan sak. Fats det är i och för sig bättre än the walk of Shame i Disentis kanske?
Kunde inte sagt det bättre själv, detta är ju något som lärs ut i bummarskolan, lektion 1STORPOTATEN sa:Problem med att hitta hem efter en frostnatt med tillhörande besök på stora scenen?Hasse_Lindborg sa:Storpotaten: Hur fan skall jag annars hitta hem ur Disentis Ghettos där hon förmodligen bor? Jag måste ju fan fråga hur jag kommer till Nangijala så klart. För du påstår väl inte att jag skall ta med henne hem till mig? Det känns ju inte riktigt bra att göra en sådan sak. Fats det är i och för sig bättre än the walk of Shame i Disentis kanske?
Nu blir jag lite orolig, ty ovan är ju något som gemene säsongare bör behärska till fullo. Det är en av de mest fundamentala rutinerna, som man lär sig redan som liten palt i de flesta välrenommerade skidskolor.
Du förstår väl vad jobbigt det är om man vaknar upp i till exempel Retis eller Curagli. Sjukt jobbigt att veta hur man tar sig till Nangijala då. Dieni är oki för då vet var man var man är i alla fall. Då går ju tåget i alla fall.. Vem fan har lust att åka postbil??STORPOTATEN sa:Problem med att hitta hem efter en frostnatt med tillhörande besök på stora scenen?
Nu blir jag lite orolig, ty ovan är ju något som gemene säsongare bör behärska till fullo. Det är en av de mest fundamentala rutinerna, som man lär sig redan som liten palt i de flesta välrenommerade skidskolor.