Uteställen i Val Thorens?

xalime

Ny medlem
Tja!!
Åker till Val Thorens nu efter nyår, nån som kan tipsa om vilka uteställen som är bäst?
Fyller 18 dagen efter jag kommer hem igen, är det svårt att komma in om man är under 18.. Jag åker med North Lander och har hört att man få nått speciellt inträdes kort...

jo du.. jag var 15 när jag var där å det var inga problem.. iofs är det 18års gräns i frankrike men i vilken alpby bryr sig någon om det. kan kanske vara så att du inte får gå med på nortlanders pubrunda om de har nån sån..men du kan ju alltid slinka in på pubarna efter å köpa egen öl, haha.. inget hett tips dock.. brukar vara roligare själv ändå. det var ju som sagt ett tag sen jag var där men då fanns det iaf en jävligt skön holländsk pu som hette "friends" eller liknande..om den finns kvar måste du gå in å dricka en flügel med hela ritualen..banka i bord å sätte korkar på näsan..sen får du trycka upp flaskan i taket också..! jävligt kul

Då ses vi nog därnere drar ner 1/1 med Lion Alpin. Nån mer som ska ner?
Hoppas att det kommer lite mer snö, vore nice....

Jag ska också dit den första januari med Nortlander, vi ses där!
Ja man får hoppas på mer snö, bara det mesta snöar under natten/morgonen..

Tango har den överlägset bästa afterskin...

Men ett wildcard är El Gringo, första kången vi var där så var det typ 6 alkis bummare där, men lite senare på veckan var vi där igen, jag har ta mig fan aldrig sett så många heta chicks på ett ställe samtidigt nån gång! Vi satt bara och gapa, kåt-koma utan dess like!!!

Bara myser när jag tänker tillbaka på det!

Jag var där för ett par år sedan med Northlander...
Ett tips är att skita i deras gratiserbjudande, man fick en sunkig vindrink och blev iväglurad till en skabbig källare sedan gled ledarna iväg till Tango. Gå direkt till Tango och när de stänger så stick till Underground...

Fridens!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp