Uthyres! Boende Val d'Isere.

Juliaeriksson

Ny medlem
Vi är 5 stycken tjejer som har en lägenhet i Val d'Isere. Två av oss ska nu åka hem och vi vill hyra ut våra platser. Lägenheten ligger centralt i Val d'Isere och med endast 500m till liftarna. Lägenheten har balkong, trådlöst internet, badkar och diskmaskin. Hör av er om ni är intresserade. He påre!

Senast ändrad:
Hej!
Boendet låter toppen!
Vi är två tjejer från södra sverige som skulle vilja bege oss ner till alperna, gärna Val'disere.
Vad ligger hyran på och från vilket datum finns de lediga platserna?

Tove & Elenore

Hej!

Jag är bara 1, men sjukt trevlig! =) grymt sugen på att komma ner till val' ett par månader! så hör gärna av er om ni ändå är intresserade.

Mvh

/Per

"glupsglups@hotmail.com"

Hej!

Jag är också 1. Riktigt trevlig, sjukt skidintresserad och extremt sugen på att åka ner :) Planerar att komma mitten av mars och stanna resten av säsongen. Är flexibel med boendetiden och pröjsar en del i förväg om ni vill. Hör av er till jisak@hotmail.com om ni är intresserade!

/Jonas

Tja!

Ska tillbaka för min 2:a säsong i val d'isere. I år hoppas jag på att komma in på en utbildningen jag sökt. Kommer därför var nere från säsongens början till och med mitten av Januari. Hör av er om det verkar intressant eller om ni vill veta mer om mig och livet i val d'isere.

pce

Tjena!
vi är två tjejer från norrland som är jävligt sugna!
Hör gärna av dig om platserna finns kvar!=)

julia_lindgren123@hotmail.com

Hade!

Tillbaka
Topp