Uthyrning i Val Thorens?

svej

Ny medlem
Uthyrning i Val Thorens?
Hej ngn som vet något uthyrings ställe i val thorens som kan hyra ut lite mer specifika skidor? har googlat lite men hittar bara ställen som verkar själva välja ut ett par "standard skidor" åt en. skidorna jag vill testa är ett av dom fetare x-wingen och völk bridge.

har kanske lagt in detta inlägg flera gånger nu eftersom jag inte rikgit fattar vad jag gör ni får ha översende isf (inte så duktigt med sånna här internet saker)

Uthyrning i Val Thorens?
det finns massor med uthyrare i val thorens. dock kommer du nog inte hitta någon info på nätet... så bara chilla och när du kommer dit är det bara att traska runt lite... bara på "torget" och vid köpcentret så finns det nog nästan 10 olika uthyrare så du kommer hitta när du kommer dit!

Uthyrning i Val Thorens?
Okej de låter ju lovande men är fortfarande lite orolig att jag inte hittar just dom jag hade tänkt hyra.

Uthyrning i Val Thorens?
Vilka är det du vill hyra?
Jag brukar varra nere i Valthorens och har lite koll på uthyrnings ställena.

Trot lr ej Men intersport där nere är riktigt haj då det gäller riktigt fetta lagg!

Men det finns massvis med mindre uthyrare som har alla kända och okända märken som de hyr ut. De flästa affärerna låter en prova deras grejer oxå om man tänker köppa.(sen när veckan/dagen är slut ångrar man bara sig);P

Uthyrning i Val Thorens?
Skiset har väl minst 5 affärer i VT, och en del schyssta skidor.
Googla de, osäker på hemsida, tjena.

Tillbaka
Topp