utskrattad under Mayhem?

Front5

Ny medlem
utskrattad under Mayhem?
Tjo. Nu kanske jag låter lite som alla ungar som frågar om deras cykel räcker till och så.

Men jag undrar om man blir utskrattad om man kommer till mayhem med V broms?

Peace:P

utskrattad under Mayhem?
Haha, nej det kan jag inte tänka mig. Jag tror att dom som är där tycker bara det är kul att det är folk som cyklar :) Det skulle iaf jag tycka! Så GOGOGO!

utskrattad under Mayhem?
haha jag vet men jag kommer från sollefteå och vill inte känna mig noobig:D problemet är att beställer jag skivbroms fälg och skivbroms hinner jag inte få den innan mayhem och jag ska ändå sälja cykeln efter mayhem

utskrattad under Mayhem?
Du är inte seriös va? Hahaha
Finns ju olika användningsområden för alla bromsar, skivbroms är inet alltid det bästa alternativet. Om du dock ska köra nerför skulle jag rekommendera att du har typ hydralskivbroms då det annars blir jävligt varmt och kan ta dåligt. Men inte kommer någon mobba dig inte haha! :)

utskrattad under Mayhem?
Nja, då var det väl mest Olov.. förövrigt trodde jag hela tråden var ett skojj så då tänkte jag skojja :)

utskrattad under Mayhem?
Nej, du kommer däremot bli utskrattad för att du kommer från Sollefteå och inte Näsåker.

Senast ändrad:
utskrattad under Mayhem?
NEj, aldrig varför skulle dom bry sej ? och dom som tycker det .....dom får du helt enkelt bara visa dina skills för så dom tappar hak2n ?
GO

utskrattad under Mayhem?
Ha kul o skit i vilka grejer som sitter på hojjen. Men ta med några reserv klossar. dom går åt..... E kul o köra om nån med "rätt" grejer=)

utskrattad under Mayhem?
Jag fattar intre att alla ska snacka skit om cyklar och sånt..MAn har en cykel och de är den man cyklar på och gillar ,den jäveln som kommer med fetaste hojjen och tror sig vara nårr kan ju bara gå och dö---.-----

utskrattad under Mayhem?
Jag fattar intre att alla ska snacka skit om cyklar och sånt..MAn har en cykel och de är den man cyklar på och gillar ,den jäveln som kommer med fetaste hojjen och tror sig vara nårr kan ju bara gå och dö---.-----

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp