Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Haha, nej det kan jag inte tänka mig. Jag tror att dom som är där tycker bara det är kul att det är folk som cyklar Det skulle iaf jag tycka! Så GOGOGO!
haha jag vet men jag kommer från sollefteå och vill inte känna mig noobig:D problemet är att beställer jag skivbroms fälg och skivbroms hinner jag inte få den innan mayhem och jag ska ändå sälja cykeln efter mayhem
Du är inte seriös va? Hahaha
Finns ju olika användningsområden för alla bromsar, skivbroms är inet alltid det bästa alternativet. Om du dock ska köra nerför skulle jag rekommendera att du har typ hydralskivbroms då det annars blir jävligt varmt och kan ta dåligt. Men inte kommer någon mobba dig inte haha!
Jag fattar intre att alla ska snacka skit om cyklar och sånt..MAn har en cykel och de är den man cyklar på och gillar ,den jäveln som kommer med fetaste hojjen och tror sig vara nårr kan ju bara gå och dö---.-----
Jag fattar intre att alla ska snacka skit om cyklar och sånt..MAn har en cykel och de är den man cyklar på och gillar ,den jäveln som kommer med fetaste hojjen och tror sig vara nårr kan ju bara gå och dö---.-----