Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dom gillar inte newschoolåkning helt enkelt, för alla "freeridebilder" tycks ju bli utvalda.FGustav sa:Men nu var det ju inte så att jag klagade på om hurvida bilden blev utvald eller inte,
bar hur dom resonerar, för man ser massa konstiga bilder bland dom utvalda...
bara för att du aldrig har fått känna hur det känns att inte få en bild utvaldn0m1z sa:ang. studsmatte bilderna högra upp så är ju den utvalda klar mycke bättre.. roligare färger och man ser ansiktet på hopparen..
men rail bilderna där va lite weird.. tycker att den som inte var utvald va mycke mycke bättre än den som blev utvald..
men men allvarligt ORKA grina för att bilderna inte blir utvalda.. bara att kämpa vidare
kunde inte sagt det själv. Lägg ner tid på nåt viktigt istället. Gå ihop och lös klimatfrågan eller världsfreden eller varför inte skriva en uppsatts om dagens fullkorns hysteri?FF sa:Men herregud, hur orkar man bry sig om detta? Sluta grina nu era jävla småbarn.
Kan förstå om ni skulle ha klagat lite förr när det var 4 bilder man fick lägga upp + dem som blev utvalda. Då var det kanske lite kul att få in lite utvalda bilder så man kunde ha fler än 4 st, men nu när det är 10 så räcker väl det...? Annars finns det ju andra sidor för det ändamålet.johan sa:Av alla bilder som laddas upp på Freeride väljs några ut till FR-bilder. Vad jag försöker gå på står beskrivet sedan tidigare under vår FAQ. Jag kanske ska tillägga att det inte är lätt att bedöma bilder.
Ganska ofta är det väldigt många bilder i kö och eftersom tiden är begränsad kan man ägna många sekunder för varje bild, så det blir säkert fel ibland. Men eftersom alla har plats för 10 bilder (behövs det fler?) oberoende om man får sin bild utvald så hoppas jag man kan ha förståelse för det. Alternativet är att vi tar bort möjligheten att få sin bild utvald.
de där ^ är väl småpotatis mot om ens bilder blir utvalda eller inte.. !Dave sa:kunde inte sagt det själv. Lägg ner tid på nåt viktigt istället. Gå ihop och lös klimatfrågan eller världsfreden eller varför inte skriva en uppsatts om dagens fullkorns hysteri?FF sa:Men herregud, hur orkar man bry sig om detta? Sluta grina nu era jävla småbarn.
" sitter me en ögon bindel och kastar pil på uppsatta foton på väggen och de bilder som pilen träffar blir utvalda." -palla sitta och skriva ut alla bilder som laddas upp varje dag bara för att sitta och kasta pil på dom?ploppe8989 sa:helt ärligt så tror jag nog att de som väljer ut vilka foton som ska vara utvalda på freeride sitter me en ögon bindel och kastar pil på uppsatta foton på väggen och de bilder som pilen träffar blir utvalda. så mycket bösbilder som blir utvalda medans man kollar i andras fotoalbum och ser hur många fräscha bilder som helst som inte är utvalda.
Är det ingen mer än jag som har samma synpunkt?
Enligt mej läre ni blir lite mer seriösa när det gäller utsorteringen av bilder!
Fortsätt lägg upp länkar på bilder ni tycker ska vara utvalda eller bilder som knappast förtjänar att vara de!
fattar inte heller de :Ppsander sa:ja kommer antagligen låta rätt korkad nu...men hur fan ser man om andras bilder är utvalda :P
du är då för roligJ-rockner sa:själv tycker jag att alla mina borde bli utvalda!!!!
så jag tycker att du kollar dom NU!