va lyssnar du på för musik när du jibbar

• Trådstartare Trådstartare zep
  • Start datum Start datum

zep

Ny medlem
hej alla glada!

jag har funderat lite på vad folk lyssnar på för musik.. när man jibbar eller på fritiden? själv är jag riktigt trött hip-hop eller nån trance! lyssnar du på sånt???

själv håller jag mej till musik från 60-70- talet!! den bästa musiks-eran om man säger så! led zeppelin, stones, pinkfloyd m.m en skiva att defintitivt lyssna på är Led zeppelin II (2) den är inte att leka med! ojojoj

förrsten om man skulle ta och kolla på en skid/snowboard-film så är de väldigt mycket sån musik!. å de är ju lite tufft!

jaja! i alla fall... vad lyssnar du på`??

hardcore och metal brukar vara skönt. bara det är lite driv i musiken så funkar det mesta.

jag lyssnar på som alla andra häftiga pojkar gör, hälst waap för det
är så jävla inne nu. å vem vågar vara lite egen i jibb världen. sen
gör jag allt som jon och henke gör för som är så häftiga.. nu ska
jon börja kasta pil och det måste ju jag åxå göra för att vara inne.
dax å sluta virka nu om det börja bli ute..

ROKK ON!!!

tagga ner pojkar! han frågar ju bara vad ni lyssnar på... lägg ner attityden ett tag.

nåväl - om det ska laddas på ordentligt finns det inget som ger så mycket extra pulver som White Zombie! Vartenda spår på första plattan skruvar upp mej på högsta jävla varv!!! sjukt bra!

lev väl //texas

Haha. Jag lyssnar fan inte på nån musik när jag åker. För det första. sladden är bara ivägen, för det andra, det ser jävligt fult ut, för det tredje, det brukar finnas musik i backen.

Det brukar inte finnas musik i backen. Bara i de mest centrala backarna på stora familjeställen, eller på tävlingar. Men musik när man åker tar ju bort känslan.

jag brukar lyssna på Anal Cunt. haha, näro. brukar bli mest punkrock eller gamla 70- 80-tals dängor som Walking on Sunshine eller Dancing With Myself!

mycket punkrock och rock i allmänhet :D
billt talent, iron maiden och soilwork är det som hörs mest :D

Det Enda som gäller är ju milencollin, mando diao, Led Zeppeline och om du ivll chilla på det e det ju underbart med lite go reggae :)

Sladden är la fna inte ivägen om du har den innan för ajckan o i en bra ficka :S:D...

Allex sa:
lisa ekdhal - vem vet
Grymm, ingen får en att åka softare och bara tycka allt är så perfekt som lisa ekdahl
seriöst de här e lite pinsamt men atc-around the world dom få gångerna ja lyssnar på musik när ja åker skis. eller nån skön hiphop. lite soft

Senast ändrad:
jaylib,
shiest.d da emperor,
juelz santana,
fort minor,
booba

Jag lyssnar på skidan som skär genom snön, en riktigt skön melodi!

brukar köra med musik när man åker själv annars blire lite ensamt då brukar jag lyssna på musik med bra flow och inte så stressiga låtar
tex
vissa DJ shadow låtar
the postal service m.m

Hiphop foo shoo (GANGSTAHH) not* nää men hiphop.... jag äår inte "gangstahh" för de!=D=D=D

carlstrand sa:
The_teo sa:
Jag lyssnar på skidan som skär genom snön, en riktigt skön melodi!
håller me, osså åker man inte runt som nån mp3 zombie som varken ser eller hör folk=kan sluta illa
Javisst, jag har kört in i aldeles för många när har haft musik i öronen. Men visst, lite musik skadar inte på en fin puderdag.

oftast lyssnar jag inte på nån musik, men gör jag det styrs: necro, ill bill, kano, maxpeezay, smk, immortal technique, RA - rugged man och non phixon, annars lite katie melua

typ

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp