va ska ja köpa?

va ska ja köpa?
ja ska köpa en ny framgaffel och så ska ja ta bort växlarna i fram.

ja undrara: e en Marzocchi, Dirt Jumper 3 -07 för 2635:- lr ska ja köpa en Rock Shox J4

för 2500? båda är på 100mm travel, men RockShox en har lock-out va de nu e?

(Rock Shox J4 finns på cykloteket)

och ska ja köpa "singel speed" i fram va ska ja ha får nån, de finns 3st på

cyclecomponents ska ja välja den billiga lr e de bättre att ta den dyra och få bashguard

me på köpet?

e fett seg idag hoppas ni fattar va ja har problem med

Senast ändrad:
va ska ja köpa?
J4 är SKIT jag tar förgivet du kör dirt o street. så jag tkr en Dj3a som är gjord för DIRT låter bättre än att köpa Ghetto Xc Gafflar

va ska ja köpa?
Actionsports.de har även billiga Dj3or.

Vad jiddrar du om singlespeed fram ? Ska du köpa en kedjestyrare, bara ta bort framdreven så ett är kvar, köpa nytt vevparti ?

va ska ja köpa?
jag undrar vad en j4 är för något först ,men det låter som att dirtjumpern skulle passa bättre. det är den bässta treet/dirt gaffeln som finns. och så borde du inte beställa från cyclecomponents för det tar år och dar att få sakerna därifrån. gå in på chainreactioncycles.com och köp där, billigare och du får sakerna dan efter du beställer eller senare beroende på hur mycke pengar du vill lägga ner på den

va ska ja köpa?
Om du fortfarande undrar vad lock out är, kan jag säga att det är ett sätt att "låsa" dämparen, dvs. så att den beter sig som en stel gaffel. Jag tycker att du ska köpa (som alla andra säger) en dirt jumper 3.

//Axel

va ska ja köpa?
ska bygga egen dirt hitat alt utom gaffel vet ej var jag ska hitta gaffel vill inte betala så mycket cykel delarna kostar 11.153 utan gaffel

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp