Vaaaaaaaar?!

magnusericsson

Ny medlem
Vaaaaaaaar?!
Jag är trött på att känna sig så instängd i Sverige på internetbutiksfronten.
Är det möjligtvis någon som vet någon clean hemsida där de säljer feta snowboard/skidjackor.
Och då menar jag inte Junkyard, Hollywood, Boardstore osv osv osv!
Bockar och bugar för alla seriösa svar!

Senast ändrad:
Vaaaaaaaar?!
www.steepstore.com
www.blue-tomato.de
www.ridestore.com

finns miljarders miljoner trådar med shoppar på internet, testa att söka på Onlineshop eller något liknande i forumet så kommer det upp massor!

lycka till

Vaaaaaaaar?!
www.hot-zone.tv, tycker nog det är en av de bästa affärerna i europa. Stort sortiment och bra service, dessutom fri frakt till sverige om du beställer för över 200€!

Vaaaaaaaar?!
tack för ännu mer tips, dock så anser jag "simonthyrberg" att alla de ingår i "osv osv osv" då de är några av de vanligaste!
men tack ändå :)
tror jag har hittat den blivande jackan! :D

Vaaaaaaaar?!
magnusericsson sa:
tack för ännu mer tips, dock så anser jag "simonthyrberg" att alla de ingår i "osv osv osv" då de är några av de vanligaste!
vilka butiker anser du INTE är "osv osv osv" i så fall? finns ju knappt några fler svenska (snowboard/skid) webbutiker, än dom som nämnts?

Vaaaaaaaar?!
simonthyrberg sa:
magnusericsson sa:
vilka butiker anser du INTE är "osv osv osv" i så fall? finns ju knappt några fler svenska (snowboard/skid) webbutiker, än dom som nämnts?
jag sa inte vart websidorna skulle komma ifrån, jag ville ha lite mer "udda" och inte bara de vanligaste som har ett dåligt sortiment redan..!

Vaaaaaaaar?!
www.skistore.se har mycket som inte junkyard, Hollywood osv har! Gå in där? Goggla och kolla olika märkens hemsidor då du kan hitta en snygg modell sedan söker du och kollar upp vilka sidor som säljer jackan.!

lycka till.

Vaaaaaaaar?!
Gurra sa:
www.skistore.se har mycket som inte junkyard, Hollywood osv har! Gå in där? Goggla och kolla olika märkens hemsidor då du kan hitta en snygg modell sedan söker du och kollar upp vilka sidor som säljer jackan.!

lycka till.
skistore.se hade dock ingenting som jag gillade..
men tack för förslaget! :)

Tillbaka
Topp