Vad är det bästa tricket du ska sätta i vinter?

hhmmm nåt dubbelt.... dubbel 360 :D:D:

Vad tror ni om att klä ut sig till en gul kyckling, ta på sig skidorna, kasta sig ut i 17 meters bair sw flat 10, clean fakie landing och ta in på ett hotell där dom säljer ris

snälla inga comments te detta

ska nog inte göra så mkt mer avancerade trick än 720 kanske en cork 5 å misty5...men ja ska framförallat satsa på attt slipa lite på stilen så den blir lite skönare :D

Senast ändrad:
Jag är en ganska kass åkare om man jämför med alla yberakrobatiska 14 åringar med spons och feta trick i ryggan men tänkte försöka köra mera park i år än jag förut gjort.
Kommer nog börja med en Lincoln, sjukt stora 180´s och en skön 720 med clean truckdriver skulle ju inte sitta helt fel. + nått D-spin försök.

Men helt seriöst sett, tror jag att åtminstone Lincoln och Cork kommer sitta till -07

fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...

Switch-sideflip to late 180, (förhoppningsvis med en japan inlaggd i första halvan)

JonathanO sa:
fan va många snackar piss kul om någon utav sätter 180? så jävla nerd och sitta o skriva höhö typ cork 7 när man kan plain 90.... sjukt onödigt att sitta och skryta om vad man kan i ett forum på nätet, langa upp bilder så tror jag er. t ex var det nån som skrev ehh cork 7 och blii räker på att raila.. tror inte man drar cork 7 om man inte kan raila!?. props till de som talat sanning har redan en viss aning om vilka det är...
jonatan skrev att man inte drar 720 om man inte är en jäkel på att raila....FEL. Jag själv klarar cork 900 i nattmössan och kan ej rala

Trippel twisten satt nästan i vintras, får se om man vågar på sig kvadruppeln i vinter....

Plog-Switch lär vara riktigt komplicerat vad jag har hört ryktas. Måste testa det iallafall.

aaaaaahhhhh härligt! ännu en seriös tråd där allt folk passar på att bre på lite extra. om alla sätter vad de lovat kommer svenska parker äga stenhårt!!!

Tillbaka
Topp